اقتصادی

افزایش ۱۰ تا ۲۰ میلیونی قیمت برخی خودروها

در نخستین روز فعالیت بازار خرید و فروش خودرو قیمت های جدید انواع خودروهای داخلی در بازار اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، با گذشت یک ماه از سال جدید و بازگشایی بازار خرید و فروش خودرو انواع مدل های خودرو افزایش قیمت چند میلیونی را تجربه کردند که در این بین می‌توان به خودرو سمند ال ایکس اشاره کرد که قیمت آن در اواخر اسفند ماه ۹۷ میلیون تومان بوده است و امروز قیمت این خودرو با افزایش ۱۶ میلیون تومانی به ۱۱۳ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس یکی دیگر از خودروهایی است که از افزایش قیمت ها در امان نمانده است و قیمت آن طی یک ماه با افزایش ۲۳ میلیونی از ۱۱۵ میلیون تومان به ۱۳۸ میلیون تومان رسیده است، سایر انواع مدل های پژو مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز افزایش قیمت را تجره کردند و قیمت این خودرو طی یک ماه گذشته به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است.

سایر انواع خودروها نیز هر کدام افزایش قیمت داشته اند به عنوان مثال خودرو رانا با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به قیمت ۱۰۸ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۰۸ نیز با افزایش چند ده میلیون تومانی از اسفند سال گذشته امروز به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا