بورس

افزایش ۵۷۴۵ واحدی شاخص کل بورس

بازار سرمایه امروز شاهد نوسانات شدید بود. شاخص کل بورس در ابتدای معاملات، کاهش یافت و در پله یک میلیون و ۱۴۹ هزار واحد ایستاد اما در ساعات پایانی، شاخص کل در مسیر صعودی حرکت کرد.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از خبرآنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۵۷۴۵ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۶۴۲ واحد رسید و  شاخص کل با معیار هم وزن ۱۷۵۵ واحد کاهش یافت و رقم ۴۱۹ هزار و ۶۳ واحد را ثبت کرد.

امروز و در بازار سرمایه ۴۰۴ هزار معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۷۳ میلیارد ریال انجام شد.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

همچنین شاخص کل فرابورس با ۳۸ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۲۶۸ واحد رسید و در این بازار نیز ۸۲ هزار معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال انجام شد .

پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، تولید نیروی برق دماوند و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین و دارویی ره آورد تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا