اقتصادی

الکترونیکی شدن ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از افزوده شدن خدمات سامانه ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد.

به گزارش روند بازار، علی کریمدادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای استفاده از خدمات متنوع مالیاتی به صورت کاملاً الکترونیک با هدف تسهیل در خدمت رسانی بدون نیاز به مراجعه حضوری، جلوگیری از تعدد و تنوع سامانه‌های مالیاتی و تسریع در ارائه خدمات، مؤدیان مالیاتی مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز از این پس جهت ثبت و اصلاح اطلاعات خود باید از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۵ دی ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز سال ۱۴۰۱ بوده که با توجه به درخواست‌های مؤدیان نظام مالیات بر ارزش افزوده و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، این مهلت تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه سال جاری تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی یادآور شد: مؤدیان مالیاتی مشمول قانون، بایستی با توجه به مدت محدود باقی مانده، در اسرع وقت با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور، نسبت به تکمیل و ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود به صورت کاملاً الکترونیک اقدام کنند.

خبرنگار: زهرا حمیدی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا