فرهنگی

امسال جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزار خواهد شد

مرضیه شفاپور گفت: در پی انجام تدارکات اولیه برای برگزاری جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر هستیم تا بتوانیم این جشنواره را به‌خوبی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: برندگان نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر معرفی می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از مهر، سیده مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره برگزاری جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: امسال طبق معمول هر سال جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در تدارک فعالیت و کارهای اولیه این جشنواره هستیم تا فراخوان را منتشر کنیم. حتی کمیته‌های جشنواره هم مشخص شده است اما منتظریم تا برخی از آئین‌نامه آماده شود تا فراخوان را منتشر کنیم. امیدوارم بتوانیم جشنواره را مثل هر سال برگزار کنیم.

به گزارش مهر، جشنواره مد و لباس فجر هر سال بهمن‌ماه برگزار می‌شود که پارسال اختتامیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر به دلیل شیوع کرونا کنسل شد و سال ۹۹ برگزیدگان آن معرفی شدند. پارسال شعار جشنواره با عنوان «فر گلستان» و در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی همراه با شعار سال رونق تولید ملی برگزار شد.

از شعارهای دیگر این جشنواره مد پایدار بود، همچنین نگاه ویژه‌ای به کالکشن‌سازی حجاب و عفاف شده بود تا رنگ را وارد این حوزه کنند. همچنین بخش سوزن‌دوزی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره به حساب می‌آمد.

امسال هم با توجه به وجود کرونا در کشور و تعطیلی که از سوی دولت در کشور اعمال می‌شود، این جشنواره در حال انجام دادن تدارکات اولیه است تا بتواند امسال جشنواره مد و لباس فجر را برگزار کنند هنوز نوع برگزاری آن مشخص نیست اما در آینده با توجه به دستورالعمل‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نحو برگزاری و فراخوان این جشنواره اطلاع داده خواهد شد.

خبرنگار: مریم علی بابایی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا