بورس

خبر جدید برای سهامداران شستا

عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام شستا از خبر جدیدی سخن گفت که شاید برای سهامداران مهم باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، محمود ملکوتی‌خواه، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام شستا از تداوم خبرهای خوش در شستا خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی دامنه فعالیت، تنوع شرکت‌ها و هلدینگ‌های زیرمجموعه، سابقه طولانی فعالیت و حجم عملیات در شرکت چند رشته‌ای شستا دریافت گزارش مقبول برای صورت‌های مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ محقق شد.

به گزارش شستا رسانه، قائم‌مقام شستا بیان کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای راه‌اندازی قرارگاه‌ مانع‌زدایی و‌ ایجاد شفافیت، شستا گام موثر دیگری در مسیر کیفیت بخشیدن به شفافیت بیشتر برداشته است. او به تعداد گزارش‌های مقبول در شرکت‌های زیرمجموعه هم اشاره کرد و افزود: تعداد گزارش‌های مقبول در شرکت‌های زیرمجموعه از ۱۰۲ گزارش مقبول در سال ۹۷ به ۱۴۷ گزارش مقبول در سال مالی جاری به رشد ۴۴ درصدی رسیده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا