اقتصادی

امپکس ۲۰۲۲ افتتاح شد/هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کفش، کیف چرم و صنایع وابسته

هشتمین نمایشگاه کفش، کیف چرم و صنایع وابسته صبح امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران- امپکس ۲۰۲۲ افتتاح شد.

به گزارش روند بازار به نقل از اخبار صنعت چرم و کفش، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ دیماه با حضور محمد مهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صمت، رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، جولیا معین رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش، مدیران نمایشگاه بین المللی، تولیدکنندگان و فعالان حوزه کفش کیف و چرم، هشتمین نمایشگاه بین المللی کفش، کیف و چرم و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی تهران با بریدن روبان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم برادران، معاون وزیر صمت با اظهار خرسندی از برگزاری این نمایشگاه و کسب اجازه از پیشکسوتان و فعالان صنعت کفش و بخصوص کارگران زحمتکش این صنعت نمایشگاه امپکس ۲۰۲۲ را افتتاح کرد.

هشتمین نمایشگاه کفش کیف چرم و صنایع وابسته – امپکس ۲۰۲۲ از ۲۱ الی ۲۴ دی در سالن‌های ۴۰ ، ۴۱ و سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی برپاست و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا