اجتماعیاقتصادی

امکان توزیع کوپن الکترونیک برای همه وجود دارد؟

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: به دلیل آن‌که منابع ارزی ما محقق نشده، مثل سال گذشته نمی‌توانیم ۱۵ هزار میلیارد دلار صرف کالاهای اساسی با نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومان داشته باشیم.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌های گرونی، درباره کوپن الکترونیک اظهار داشت: سازوکار الکترونیکی کردن توزیع کالاها در سطح گسترده در کشور وجود ندارد و مشکلاتی می‌آفریند.

وی افزود: در بحث توزیع منابع هم به دلیل آن‌که منابع ارزی ما محقق نشده، مثل سال گذشته نمی‌توانیم ۱۵ هزار میلیارد دلار صرف کالاهای اساسی با نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومان داشته باشیم.

محمد باقر نوبخت-رییس سازمان برنامه و بودجه

رییس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: اگر منابعی هم وجود داشته باشد و مابه‌تفاوت آن را به بخش خاصی ارائه دهیم، باز هم افزایش قیمتی رخ خواهد داد که از محل آن می‌توان به برخی افراد جامعه یارانه بدهیم، چون علی‌القاعده نمی‌توانیم چنین پرداختی به همه داشته باشیم.

نوبخت تاکید کرد: نکات مبهمی در این زمینه برای کارشناسان سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و مواردی را که غیرقابل اجرا می‌دانیم، به مجلس اعلام کرده‌ایم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا