کسب و کار

امکان رسیدن به ثروت با کلاه حصیری برایم محقق شد

جالب است بدانید که داشتن دانش بهتر از داشتن ثروت است، اما نداشتن ثروت بدتر از نداشتن دانش است. این جمله نشان می دهد که در دنیای امروزه هیچ چیز به اندازه ی پول نمی تواند شما را به ثروت و مسیری که می خواهید برساند. من به توصیه ی یکی از دوستانم به منظور رسیدن به ثروت واقعی کسب و کاری را درزمینه ی تجارت نوین راه انداری کردم. مزیت این طرح استفاده از پول مشتری به عنوان سرمایه اولیه می باشد. من در نتیجه ی این اقدامات به ثروت هنگفتی که آرزویش را داشتم رسیدم.

کلاه حصیری ساحلی

حصیر بافی از سنت های بومی مردمان جنوب کشور است که سالیان بسیاری در میان آن ها رواج داشته و تاکنون نیز ادامه دارد. امروزه با استفاده از این هنر محصولات مختلفی از قبیل زیرانداز حصیری، کلاه حصیری ساحلی، سبد و غیره تولید می شود. کلاه حصیری از معروف ترین محصولات تولید شده با هنر حصیر بافی است که امروزه نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این محصول در انواع مختلفی مانند کابویی، ساحلی و چینی به بازار عرضه می شود که هریک طرفداران خاص خود را دارند.

کلاه حصیری بزرگ

امروزه کلاه حصیری بزرگ از محصولات سنتی و صنایع دستی استان های جنوبی کشور و مخصوصا استان بوشهر به شمار می روند. استفاده از مدل های متنوع این کلاه، امروزه در کشورهای مختلف جهان و مخصوصا در مناطق گرمسیری مرسوم است.

کلاه حصیری از ساقه گیاهان تولید می شود، این عامل موجب ایجاد زیبایی و اصالتی نشأت گرفته از طبیعت در این محصول شده است. کلاه های حصیری بزرگ علاوه بر آن که موجب می شوند تا نور خورشید به صورت مستقیم به سر نتابد، جذابیت ظاهری را نیز افزایش می دهند.

افزایش جمعیت و دامنه سلیقه های جامعه موجب شده تا کلاه های حصیری نیز به مانند دیگر محصولات در مدل های جدیدی تولید شوند. امروزه این محصولات در انواع سایزهای بزرگ تا کوچک و مدل های ساده، ساحلی، ژاپنی و غیره در بازار به فروش می رسند.

کلاه حصیری بزرگ

کلاه حصیری چینی

کلاه حصیری ژاپنی و یا کلاه حصیری چینی محصولی آمیخته با فرهنگ آسیای شرقی است که امروزه در تمامی نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ین کلاه دارای شکلی کاملا گرد بوده و با استفاده از ساقه گیاهان ساخته می شود، از این رو سازگاری بالایی با پوست سر دارد.

شکل کلاه حصیری چینی موجب می شود تا به خوبی صورت و گردن را از آفتاب پوشانده و موجب خنگ نگهداشتن سر شود.استفاده از کلاه حصیری چینی همچنین موجب می شود تا از عرق کردن سر و آسیب رسیدن به مو در دراز مدت جلوگیری شود.

کلاه حصیری چینی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا