سیاسی

امیر قطر به تهران سفر کرد

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی،‌ امیر قطر در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی-اقتصادی به دعوت رسمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی،‌ به تهران سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی،‌ امیر قطر در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی-اقتصادی به دعوت رسمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی،‌ به تهران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر ظهر امروز(پنجشنبه) با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران، امیر قطر که در رأس یک هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی به ایران سفر کرده است را مورد استقبال قرار داد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر قرار است در سفر یک روزه خود به ایران، با رییس جمهور در خصوص توسعه مناسبات و ارتقاء سطح همکاری‌های تهران- دوحه گفت‌وگو و رایزنی کند.

مراسم رسمی استقبال از امیر قطر تا ساعتی دیگر در مجموعه سعد آباد تهران، توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صورت می‌گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا