کسب و کار

انتخاب بهترین ماهی تابه تفلون و استیک پز برای پخت و پز

در مقاله آشپزی امروز، به معرفی ماهی تابه میپردازیم. سپس تعریفی مفصل از استیک پز و انواع آن می دهیم. در نهایت نیز به بررسی تابه تفلون می پردازیم.

ماهی تابه

برای انتخاب ماهیتابه باید آزمایش کنید و کشف کنید که کدام نوع ماهی تابه برای عادات شما مناسب تر است. با گذشت زمان، با دانستن اینکه چه زمانی به ظرف فولادی ضد زنگ خود برسید و چه زمانی باید تابه چدنی خود را بگیرید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. صرف نظر از اینکه از چه ظروفی استفاده می کنید، به دنبال سس سویا با بالاترین کیفیت برای تنوع بخشیدن به وعده های غذایی خود هستید؟ می توانید پس از تهیه آن، به وب سایت کاویش سری بزنید تا لوازم آشپزی خود را نیز از آنجا تهیه کنید.

استیک پز

سرخ کردن کباب هنوز هم جز یکی از پرکاربرد ترین روش های طبخ در ایران میباشد که حتی کباب هم برخی با همین روش طبخ مینمایند، همچنین طبخ انواع برگرها به شیوه گریل روغنی انجام میپذیرد.
این محصولات استیل ۲ نوع گریل روغنی وجود دارد:

  • گریل تخت کروم شده توی کار
  • گریل چدنی بگذار بردار


گریل تخت کروم شده مناسب کسانی است که فضای مکفی در خط پخت خود دارند و علاقه زیادی به طبخ برگر دارند. گریل چدنی بگذار بردار مناسب مشریانی است که فضای محددودی دارند، این صفحه که ابعاد مختلفی دارد درون محفظه کباب پز قرار میگرد و توسط مشعل ها داغ شده و نقش تابه را اجرا مینماید.
به سیخ کشیدن گوشت(کباب پز گازی، کباب پز زغالی، کباب پز دو منظوره):
باربیکیو ها یا گازی هستند که در آن مشعل قرار یگیرد و یا زغالی که شعله حذف شده و در آن به جای مشعل فن مخفی تعبیه میگردد.

در باربیکیو زغالی جداره های داخلی پانچ شده است و این پانچ ها با لوله کشی به یک دمنده برقی متصل شده است که با روشن شدن آن باعث سرخ ماندن زغال ها میگردد. زیر باربیکو های زغالی نیز یک باکس تخلیه خاکستر تعبیه شده است، ورق به کار رفته در باربیکیو زغالی ورق فولاد ۳ میلی متری میباشد . از نظر ظاهر و ابعاد بین باربیکیو زغالی و گازی تفاوت دیگری وجود ندارد.

تابه تفلون

تابه تفلون یکی از محصولات ویژه ای است که هر فردی برای تجربه آشپزی دلپذیر به آن نیاز دارد. این تابه دارای دو دسته در هر دو طرف است و درب شیشه ای بر روی آن قرار گرفته است. تابه از جنس آلومینیوم با درجه خلوص ۹/۹۹ درصد است و به خوبی می تواند حرارت را در سرتاسر تابه پخش کند. وزن این تابه بسیار سبک است و به راحتی در آشپزخانه قابل حمل است. به همین دلیل استفاده از تابه در محیط آشپزخانه مورد توجه قرار گرفته است.

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین مواردی که تمامی افراد در زمان خرید تابه تفلون باید به آن توجه داشته باشند ضخامت تابه است. ضخامت تابه باید طبق استاندارد باشد، در غیر اینصورت می تواند بر میزان پخت غذا اثر بگذارد و آن را به شدت کاهش دهد. به طور مثال، اگر ضخامت تابه از حد استاندارد بیشتر باشد، غذا دیر می پزد و اگر ضخامت تابه از حد استاندارد کمتر باشد، غذا می سوزد. در هر دو شرایط، مشکلات زیادی برای کسانی که می خواهند غذا درست کنند به وجود می آید و این امر می تواند به شدت بر کیفیت آشپزی اثر بگذارد. مواد غذایی که درون این تابه قرار می گیرند به خوبی مغز پخت می شوند و حرارت به اندازه کافی و در زمان بندی مناسب به آنها می رسد. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به طعم غذای خود اهمیت می دهید، باید خرید تابه تفلون را مد نظر قرار دهید.

جنس تابه تفلون

همانطور که می دانید امروزه آلیاژهای متفاوتی برای ساخت تابه مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از آلیاژهایی که برای ساخت تابه ایده آل است آلیاژ آلومینیوم است. آلومینیوم وزن بسیار سبکی دارد و همین امر سبب می شود حمل و نقل تابه بسیار راحت باشد. از طرف دیگر، آلومینیوم به سرعت گرم می شود و گرما را به صورت یکسان در سرتاسر تابه پخش می کند. این موضوع در آشپزی اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند بر مزه و کیفیت پخت غذا اثر بگذارد. مطالعات جدید نشان داده اند که گرم شدن آلومینیوم و تماس مستقیم آن با مواد غذایی باعث بروز هیچ گونه واکنش شیمیایی نمی شود. در نتیجه، شما می توانید بدون نگرانی این تابه را خریداری کنید و غذاهای خوش طعم خود را در آنها بپزید.

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید تابه باید مد نظر قرار دهید، جنس دسته تابه و کیفیت آن است. اگر جنس دسته تابه نسوز نباشد، ممکن است در طول آشپزی دسته بسوزد و همین امر بوی بسیار بدی را در آشپزخانه به راه می اندازد. همچنین، اگر کیفیت دسته تابه پایین باشد، به زودی خراب می شود و از تابه جدا می شود. جنس دسته تابه های تفلون معمولا از باکالیت است و تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت گرمایشی دارد. این امر سبب شده است که دسته این تابه در تماس با شعله از بین نرود و این امر نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت در فضای آشپزخانه دارد.

پوشش کفه تابه از تفلون و سرامیک است. این پوشش دارای قابلیت های بسیار زیادی است که به شرح زیرند:

  • مقاومت این پوشش در برابر گرما بسیار بالاست.
  • مقاومت این پوشش در برابر سایش بسیار بالاست.
  • طول عمر این پوشش بالا است.
  • ویژگی های تابه وانیا سیلور در یک نگاه
  • جنس بدنه: آلومینیوم با درجه خلوص ۹/۹۹ درصد
  • جنس دسته تابه: کابالیت
  • پوشش کف تابه: تقلون و سرامیک

حال که آشنایی نسبی با انی موارد پیدا کردید، برای سفارش این اقلام می توانید به وب سایت kavish.shop سری بزنید و از محصولات آنها دیدن کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا