اجتماعیفرهنگی

انتخاب رشته کنکور ارشد تا فردا تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ تا چهارشنبه ۱۹ شهریور تمدید شد.

روند بازار – فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور به پایان می‌رسید که با توجه به ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند فرصت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور تمدید شده است.

وی افزود: داوطلبانی که پیش از این انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند در فرصت باقیمانده نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از پنجشنبه ۱۳ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد آنها در جلسه آزمون حاضر شده‌اند. تعداد مجازین به انتخاب رشته ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ نفر است.

داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا