کسب و کار

انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر را چگونه باید انجام داد؟

از یک طرف در بازار، گردنبندهایی غیرفلزی نیز با طرح‌های خیره‌کننده بسیار یافت می‌شوند. گردنبندهایی که می‌توانند با طلاهای پشت شیشه ویترین امنیتی طلافروشی ها رقابت کنند. این متن راهنمای خوبی است تا شما را به مناسب‌ترین انتخاب برساند. اما قبل از انتخاب نوع و مدل گردنبند باید به یک سری فاکتورها توجه کرد.

یکی از دغدغه‌های آقایان، انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسراست. تنوع مدل‌های موجود از گردنبندهای طلا، نقره و دیگر فلزات فرد را دچار سردرگمی می‌کند.

انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر

انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر همیشه زمانی باید اتفاق بیفتد که اطلاعات خوبی در این زمینه به دست آورده باشیم. گردنبند از آن دسته زینت‌آلاتی است که باید در هنگام خرید، به فرم صورت و کشیدگی گردن توجه شود. از روی همین ویژگی‌های ظاهری است که تصمیم می‌گیریم، گردنبند بلند انتخاب کنیم یا کوتاه، پلاک‌دار باشد یا بدون آویز. اگر بی‌توجه به این موضوعات گردنبندی تهیه کنید، چه بسا سالها در جعبه جواهرات داخل کشو بماند و همسرتان اقبالی برای پوشیدن آن نداشته باشد.

 از همین رو، این جا از چهار عامل مهم در رابطه با انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر با شما صحبت خواهیم کرد که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد. این چهار فاکتور تاثیرگذار عبارتند از:

  • فرم و شکل ظاهری بدن،
  • شکل نیم تنه،
  • توجه به شکل صورت،
  • فرم گردن

فرم و شکل ظاهری بدن

شاید تعجب کنید اما اندازه قد در انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر بسیار مهم است. به عنوان مثال چنان قد همسرتان از ۱۶۵ کوتاه‌تر است، خوب است گردنبندی که می‌خرید خیلی آویز نباشد. بلندی گردنبند انتخابی شما باید ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر باشد. اما در بانوان بلند قد و متوسط محدودیتی در انتخاب گردنبند از نظر طول نخواهند داشت. بدن هایی که شکل گلابی را در ذهن تداعی می کنند، خوب است گردنبندی انتخاب برای آنها انتخاب می‌شود که شانه‌ها را عریض تر نشان دهد. لذا بلندی گردنبند را باید ۴۵ تا ۶۵ سانتیمتر در نظر گرفت. بانوانی که از اندام  ساعت شنی برخوردارند، هیچ محدودیتی در انتخاب گردنبند ندارند. اما اگر همسر شما فرم بدنش مثلت معکوس باشد، خوب است از گردنبندهای بلند استفاده کند.

ساخت زیورآلات و  گردنبند های مختلف را از سایت بهلاین بخواهید!

 

 یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر، توجه به حالت صورت است. به عنوان مثال : بانوانی که چهره بیضی یا دایره ای دارند، بهتر است گردنبندی استفاده کنند که چهره آنها را کشیده تر جلوه دهد. گردنبندهایی با آویز ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر مناسب است. بانوانی که از چهره مربعی برخوردار هستند، باید گردنبندهای کوتاه یا چوکر بپوشند. بانوانی که حالت چهره آنها قلبی است، نیز از انتخاب گردنبندهای آویز با طول ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر پرهیز کنند.

حتی نوع لباس و شکل یقه نیز در انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر نیز نقش دارد. توجه داشته باشید اگر برای یک شب خاص و یک میهمانی ویژه قصد خرید دارید، حتما نوع لباسی که قرار است همسرتان بپوشد مد نظر قرار بدهید. برای لباس های یقه هفت، گردنبندهای آویزدار که شکل یقه هفت دارند، بسیار مناسب است. اما اگر یقه لباس همسرتان دکلته است، چوگر میتواند گزینه خوبی باشد.

انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر

فرم گردن

فرم گردن نیز در انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر دخالت دارد. اگر همسر شما گردنی پهن دارد، هرگز به سراغ جوکر و گردنبندهای چسبان نروید. زیرا این نوع گردنبندها گردن و فرم بدنی همسر شما را کوتاه تر نشان خواهد داد. از طرفی اگر همسر شما گردنی بلند و باریک دارد، بهترین گزینه چوکر و گردنبندهای کوتاه است.

انواع گردنبند را بشناسید!

برای انتخاب گردنبند مناسب برای تولد همسر، گزینه های زیادی داریم. اما قبل از خرید خوب است انواع گردنبندهای موجود در بازار را بشناسیم به عنوان مثال:

  • گردنبند یقه ای یا Collar: اندازه این گردنبند دقیقا بالای استخوان ترقوه است. مناسب انواع یقه های باز است.
  • شالگردنی یا Choker: چسبیده به گردن است و آویزان نیست. ضخامت زیادی دارند. می توان آن را با دیگر آویزها نیز پوشید.
  • شاهدخت یا Princess: زیر استخوان ترقوه قرار می گیرد. معمولا جواهر نشان است و با هر لباسی می شود آن را استفاده کرد.
  • اپرا  Opera: گردنبندهایی بلند و آویزان که روی سینه تاب می خورد. معمولا تا زیر خط سینه نیز بلندی دارند.
  • ریسمانی یا Rope: طول آن از ۳۶ اینچ شروع می شود و می تواند از این عدد هم فراتر برود. بدون قفل است و به آن گردنبند Y نیز می گویند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا