فرهنگی

انتشار کتاب اسناد مرجع روابط‌ عمومی

کتاب “اسناد مرجع روابط‌عمومی” نوشته دکتر عادل میرشاهی، با هدف کمک به سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌ها در تدوین اسناد مرجع روابط‌عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد.

به گزارش روند بازار، کتاب “اسناد مرجع روابط‌عمومی” نوشته دکتر عادل میرشاهی، با هدف کمک به سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌ها در تدوین اسناد مرجع روابط‌عمومی منتشر شد.

در مقدمه کتاب، نویسنده بر اهمیت تدوین اسناد مرجع در روابط‌عمومی تأکید می‌کند. وی معتقد است که اسناد مرجع در روابط‌عمومی نقشه راهی برای یک حرکت هدفمند و یکپارچه برای رفع نیازهای مخاطبان و سازمان هستند. نویسنده مراحلی را برای تدوین اسناد مرجع در روابط‌عمومی ارائه می‌دهد که شامل:

  • شناخت کسب و کار و روابط‌عمومی آن
  • بررسی نمونه‌های خوب داخلی و خارجی
  • توجه به تعریف، چارچوب اخلاقی و نظریه ارتباطی روابط‌عمومی
  • تدوین ساختار روابط‌عمومی
  • تنظیم سیاست‌ها و خط‌مشی‌ها
  • تدوین برنامه
  • تخصیص بودجه
  • تدوین تاکتیک‌ها و فنون
  • تدوین شرح وظایف

انتشار این کتاب می‌تواند تأثیرات مثبتی بر صنعت روابط‌عمومی ایران داشته باشد. این کتاب می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در تدوین اسناد مرجع روابط‌عمومی کمک کند و در نتیجه، به بهبود کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی کمک کند.

کتاب “اسناد مرجع روابط‌عمومی” از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در ۱۸۲ صفحه قطع وزیری منتشر شده است و برای تهیه و خرید آن می‌توانید به سایت این انتشارات مراجعه کنید.

فهرست مطالب

پیشگفتار
مقدمه
اسناد مرجع روابط‌عمومی
خصوصیات بروکراسی
ویژگی‌های بروکراسی
مدل‌های بروکراسی
آغاز و انجام در روابط‌عمومی
شناخت حوزه کسب‌وکار
الگوبرداری
تعریف روابط‌عمومی
مدل روابط‌عمومی
چارچوب اخلاقی روابط‌عمومی
تنظیم منشور با استفاده از الگوهای موجود
تنظیم بر اساس ارزش‌های اخلاقی سازمان
سیاستگذاری فرهنگی
نگارش سند سیاستگذاری فرهنگی در روابط‌عمومی
اصول اخلاقی در نگارش متون سیاستگذاری فرهنگی
رویکرد مناسب روابط‌عمومی
چطور عمل کنیم؟
کادربندی، زمانبندی و لحن در سیاستگذاری فرهنگی
هدف مشخص شود
دسترسی
اختصار
دوستانه
صداقت
نمونه‌ای از سیاستگذاری فرهنگی در دوره کرونا
نحوه تدوین سیاست‌های فرهنگی در روابط‌عمومی
نحوه اجرای پژوهش سیاستگذاری فرهنگی
اهداف و سیاست‌های فرهنگی روابط‌عمومی شرکت
سیاستگذاری روابط‌عمومی
سیاست‌های روابط‌عمومی شرکت
برنامه‌ریزی سالانه در روابط‌عمومی
بخش‌های مختلف برنامه مناسبتی در روابط‌عمومی
خط‌مشی رسانه‌ای روابط‌عمومی
سند خط‌مشی رسانه‌ای روابط‌عمومی شرکت
دستورالعمل‌ها در روابط‌عمومی
ساختار محتوای دستورالعمل
نمونه قالب دستورالعمل در روابط‌عمومی
ساختار سازمانی پیشنهادی
منابع

لینک خرید

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا