عکس و فیلم

انفجار موتور هواپیمای کاسپین هنگام تیک‌آف (ویدئو)

موتور یکی از هواپیماهای شرکت کاسپین ایران امروز در فرودگاه مهرآباد از دست رفت. یکی از پروازهای بندرعباس-تهران شرکت آسمان نیز روز گذشته به دلیل نقص فنی در فرودگاه یزد فرود آمد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در روزهای اخیر تو خبر در رابطه با نقص فنی در پروازهای شرکت‌های هواپیمایی منتشر شد.

در یک مورد، موتور هواپیمای یکی از شرکت‌هایی هواپیمایی کشورمان امروز در فرودگاه مهرآباد از دست رفت. به نقل از همشهری آنلاین، امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که انفجار موتور هواپیما را روی باند نشان می‌دهد.

گفته شده این حادثه صبح امروز در فرودگاه مهرآباد برای پرواز شماره ۶۹۵۰ شرکت هواپیمایی کاسپین رخ داده است. گویا این هواپیما قصد تیک‌آف به مقصد یزد را داشته که با مشکل موتور مواجه و مجبور به انصراف از تیک‌آف شده است.

نقص فنی پرواز آسمان

همچنین کن‌نیوز نیز روز گذشته گزارش داد که پرواز شماره ۶۴۵ شرکت هواپیمایی آسمان که با حدود ۳.۵ ساعت تاخیر بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرده بود، به دلیل نقص فنی و انجام تعمیرات جزئی در فرودگاه یزد فرود احتیاطی انجام داد.

شرکت آسمان در اطلاعیه‌ای در این مورد توضیح داد: با عنایت به اشکال فنی به وقوع پیوسته بر روی یکی از قطعات هواپیمای بویینگ شرکت هواپیمایی آسمان، خلبان پرواز با اطمینان از حضور نفرات متخصص فنی در ایستگاه یزد و بمنظور رعایت اصول ایمنی با عملکرد منطقی تصمیم به فرود عادی در فرودگاه شهید صدوقی یزد گرفت و پس از فرود ، متخصصین آسمان در حال برطرف نمودن ایراد می‌باشند. بدیهی است پس از تعویض قطعه مربوطه و اعلام آمادگی فنی، هواپیما با خدمه پروازی جدید به مسیر خود ادامه خواهد داد. یادآور می‌شود به‌دلیل پایان تایم مجاز پرواز توسط کروی پروازی، کروی جدید هم اکنون از طریق پرواز شماره ۳۷۴۴ درحال عزیمت به یزد می‌باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا