اجتماعیعکس و فیلم

انفجار شدید ۴ مغازه در قیطریه + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار شدید در یک مغازه تعویض روغنی در قیطریه خبر داد.

به گزارش روند بازار، جزئیات انفجار مغازه در قیطریه چیست؟

سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات وقوع این حادثه و اعزام آتش‌نشانان به محل گفت: در ساعت ۱۳:۴۷ امروز یک مورد انفجار در یک تعمیرگاه، در بلوار قیطریه، بلوار صبا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام و حضور آتش‌نشانان در محل گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که چهار باب مغازه در محل حادثه وجود دارد که سه باب از آن‌ها تعویض روغنی و یک باب نیز آپاراتی و تعویض رینگ و لاستیک بود. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که در یکی از این مغازه‌های تعویض روغنی انفجار شدیدی رخ داده که منجر شده تا دو باب از مغازه‌ها بیش از ۵۰ درصد تخریب شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: دو مغازه دیگر نیز خسارت‌هایی دیده بودند و بر اثر انفجار شیشه‌های چند مغازه مجاور شکسته شده بود. چهار دستگاه خودرو که در مجاورت مغازه‌ها بودند نیز خسارت‌های شدیدی دیده بودند و دو سه خودرو نیز دچار خسارت‌های کمتری شده بودند.

ملکی افزود: در مغازه‌ای که ابتدا دچار انفجار شده بود حریق جزیی نیز رخ داده بود که آتش‌نشانان نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

وی در خصوص خسارت‌های جانی که در پی این حادثه رخ داده است گفت:‌ چهار مرد نیز دچار مصدومیت شده بودند که حال دو یا سه نفر وخیم بود. این افراد به سرعت از محل خارج شدند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حال حاضر عملیات اطفای حریق در این محل به پایان رسیده و آتش‌نشانان در مراحل پایانی و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

وی افزود:‌ علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا