سبک زندگیکسب و کار

انواع رنگ مو (معرفی برندها)

اکثر خانم ها به رنگ کردن موها و ایجاد تغییرات در موهایشان علاقه زیادی دارند. تنوع خرید رنگ مو بسیار بالاست، بطوری که انواع رنگ با برندهای متفاوت در بازار وجود دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد خرید رنگ مو، خرید قلم رنگ مو و انواع برند رنگ مو با شما صحبت کنیم پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

انواع رنگ مو (معرفی برندها)

خرید رنگ مو را می توانیم بر اساس رنگ پوست، رنگ چشم و حتی اندام خود انتخاب کنیم تا زیباتر بنظر برسیم. بطور کلی رنگ مو ها به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

رنگ موی موقت

رنگ موی دائمی

بهتر است در زمان خرید رنگ مو از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید، زیرا او بهتر می داند چه رنگی به پوست شما می آید و نتیجه کار دقیقا چه رنگی خواهد شد.

رنگ مو به چه مواردی وابسته است؟

*تناژ پوستتان گرم یا سرد است.

*رنگ طبیعی موی شما زیرا اساس رنگ مو است.

*اگر رنگ چشمتان قهوه ای یا سبز باشد جز تناژهای گرم و اگر سبز و آبی باشد، جر تناژهای سرد بشمار می آید.

*تیپ و هیکل

*اخلاق و تیپ شخصیتی

*سن

اگر در زمان خرید رنگ مو، ۶ ویژگی ذکر شده بالا را مدنظر داشته باشید بهترین انتخاب را خواهید داشت. سعی کنید رنگ مویی را انتخاب کنید که شما را زیباتر سازد نه دنبال روی از مدهای موقت.

انواع رنگ مو را نام ببرید

*رنگ های متالیک

*رنگ های گیاهی

*رنگ های صناعی

*رنگ های موقت

*رنگ های دائمی

در ادامه هر کدام را به اختصار برای آشنایی بیشتر شما توضیح خواهیم داد.

*رنگ مو گیاهی

تنوع رنگ موی گیاهی نسبت به شیمیایی کمتر است. ویژگی مثبتی که رنگ موی گیاهی دارد، حداقل آسیب رساندن به مو است. خانم ها در زمان حاملگی بهتر است از این نوع رنگ مو استفاده کنند، زیرا آسیب خطرناکی به جنین نخواهد رسید.

*رنگ مو متالیک

این مدل رنگ مو ظاهری مات به مو می دهد، معمولا دیر مو این رنگ را بخود می گیرد ولی رنگ آن مدتع زمان زیادی روی ما باقی خواهد ماند. استفاده مکرر و دائمی از این رنگ مو معایب دارد، مانند: شکننده شدن موها، ضعیف شدن مو و آسیب های فراوان دیگری. ترکیبات موجود در رنگ های متالیک شامل نمک های بیسموت، نیترات نقره و غیره است.

*رنگ مو صناعی

این مدل رنگ مو دارای ۳ نوع مختلف دیگر است: موقت، نیمه موقت و همیشگی.

موقت: همانطور که از اسمشان پیداست این رنگ ها دوام زیادی ندارند. رنگ مو را روشن تر و براق تر می کنند ولی بطور کلی تغییرات محسوسی در مو ایجاد نخواهند کرد. رنگ موهای موقت شامل دو گروه هستند: رقیق و غلیظ.

نیمه موقت: ماندگاری این مدل رنگ از موقت بیشتر است اما بعد از چندین بار شست وشو از بین می رود. اگر خرید رنگ مو نیمه موقت انجام دادید ولی از رنگ آن خوشتان نیامد از شامپو ammonia برای پاک کردن آن استفاده کنید. از جمله ویژگی های این رنگ مو می توانیم به موقتی بودن، ضدحساسیت و ایجاد رنگی روشن تر از موی اصلی اشاره کرد.

همیشگی: ماندگاری این رنگ مو از بقیه موارد بیشتر است و چند ماه روی مو باقی خواهد ماند. استفاده مکرر زیاد این رنگ مو باعث آسیب های جدی به مو و ریزش می شود. درصد بسیار کمی از مصرف کننده های رنگ مو دائمی به آن آلرژی نشان می دهند. کسانی که به این رنگ مو آلرژی دارند شامل افراد زیر می شوند:

کسانی که به داروهای سولفانامید و بی حس کننده های موضعی حساسیت دارند. در استفاده از رنگ دائمی نباید افراط کرد، زیراسرطان زا هستند.

تا این بخش بصورت مختصر انواع رنگ مو را توضیح دادیم. پیشنهاد ما این است پیش از خرید رنگ مو و قلم مو رنگ مو اطلاعات لازم را درباره آن بدست آورید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید.

معرفی برندهای رنگ مو

معرفی برندهای رنگ مو

برند رنگ مو یکی از عوامل مهم در تعیین کیفیت و قیمت آن است. برندهای رنگ مو بسیار زیاد است که در ادامه تعدادی از آن ها را معرفی خواهیم کرد. داشتن اطلاعات کافی درباره برندهای مختلف در زمان خرید رنگ مو به شما کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

*رنگ مو برند مارال

 کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه، حاوی روغن آرگان و هسته انگور، داشتن موهایی لطیف و درخشان، حاوی ویتامین ضد موخوره، مقاومت زیاد در برابر شست و شو.

*رنگ مو برند والانسی

کیفیت فوق العاده بالا، حاوی کراتین، دوام بالا، دارای ویتامین c و روغن بادام، داشتن موهایی لطیف و ابریشمی.

*رنگ موی بیول

فرمولاسیون عالی، بر پایه مواد طبیعی، درخشان کنندگی بالا، تضمین سلامت مو، طیف رنگی بسیار گسترده.

*رنگ موی دوماسی

کیفیت عالی، شامل ویتامین C، جلوگیری از آسیب به مو، نرم کنندگی مو، شامل عصاره آلوئه ورا، دوام زیاد، رنگ پذیری عالی بر موهای سفید، شامل روغن کنجد و زیتون.

*رنگ موی لورآل

برندی فرانسوی و پرطرفدار، دارای کیت مراقبتی از مو،جلوگیری از خشک و شکننده شدن موها، مراقبت از مو در برابر وسایل حرارتی.

*رنگ موی فیتو

مناسب برای خانم های باردار بدلیل گیاهی بودن، شامل ویتامین C، دارای کیت مراقبتی از مو، ماندگاری زیاد، پوشش موهای خاکستری رنگ.

*رنگ مو گارنیه

دارای حداقل میزان آمونیاک، شامل روغن های زیتون، شی باتر و آووکادو، عصاره مروارید، حفظ لطافت و درخشندگی مو، پوشش موهای خاکستری رنگ، دوام زیاد.

برند رنگ مو در زمان خرید رنگ مو بسیار مهم است، زیرا شما با انتخاب برند رنگ مو درواقع سلامت موهایتان را تضمین می کنیدو برندهای معرفی شده در قسمت بالا دارای حداکثر کیفیت هستند که کمترین آسیب را به مو وارد می کند.

خرید رنگ مو و تجهیزات رنگ مو

فروشگاهی که خرید رنگ مو را انجام می دهید بسیار مهم است، زیرا در تعیین کیفیت آن دخیل است. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید محصولات آرایشی مو از فروشندگان سایت نوبشو موتور جستجوی کالا است. در این موتور جستجو براحتی می توانید کیفیت و قیمت را با سایرین مقایسه کنید، سپس خرید را انجام دهید. خرید لوازم آرایش مو از نوبشو انتخابی ماندگار و شیرین برایتان ثبت خواهد کرد.

در زمان خرید رنگ مو و خرید قلم رنگ مو بهتر است از یک فرد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا