کسب و کار

انگیزه دادن به خود برای رسیدن به هدف

سعی کنیم هدفمان را طی جمله های کوتاه، مختصر و دقیق تنظیم کنیم و با استفاده از کلمه، من در زمان حال و با لحنی کاملا مثبت به خودمان القا کنیم، این کار موجب پذیرش در ضمیر ناخودآگاه ما می شود، نوشتن موجب ثبت این اهداف در ذهن شده  و ملکه ذهنی ما می شود.

آلومینیوم شامپاینی شفاف

در حال حاضر ورق آلومینیوم شامپاینی شفاف، یکی از انواع ورق های پرکاربرد در صنعت ساختمانی است که به دلیل شکل ظاهری زیبا و نیز تنوع رنگ های جذاب به عنوان دکوراسیون و تزئینات ساختمانی از آن ها استفاده های زیادی می شود که با انواع گوناگون در تنوع طرح و رنگ و نیز ابعاد و اندازه استاندارد در بازار عرضه می شوند و دوستداران زیادی دارند.

لوله پلی اتیلن پنج لایه

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لوله پلی اتیلن پنج لایه جایگزین لوله های روکار فلزی شده اند، یکی از انواع این لوله‌ ها، لوله پلی پلی‌ اتیلن مشبک پنج تک لایه است که در صنعت کاربرد گسترده‌ ای دارد در زمانهای قدیم استفاده از لوله‌ های آهنی بسیار زیان‌ آور بود.

لوله پلی اتیلن پنج لایه

جهان گرانول

تمام ساختار جهان گرانول  دیبا پی وی سی تحت عملیاتی کاملا مهندسی شده صورت می گیرد که شکلی شبیه به ساچمه دارد که به واسطه دستگاهی به نام اکسترودر به این شکل در می آید و دارای مزیتی همچون داشتن توانایی افزودنیهای لازم جهت یک تولید محاسبه شده در اکثر صنایع می باشد.

جهان گرانول

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا