دانش و فناوری

توییت جالب اولین خریدار اولین خودرو برقی ایرانی + عکس

یک فعال بازار خودرو که مدعی است اولین خریدار اولین خودرو برقی تولید داخل است در توییتی نوشته که هرچند این خودرو تراز اول دنیا نیست اما برای شروع نمونه خوبی به نظر می‌رسد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مدتی است که اولین خودرو برقی تولید داخل روانه بازار شده و فروش محدود آن به نظر می‌رسد آغاز شده است. این برای اولین بار است که چنین خودرویی وارد بازار می‌شود و احتمالا برای عرضه انبوه باید همچنان منتظر ماند.

در همین حال یک فعال بازار خودرو که مدعی است اولین خریدار اولین خودرو برقی تولید داخل است در توییتی نوشته که هرچند این خودرو تراز اول دنیا نیست اما برای شروع نمونه خوبی به نظر می‌رسد.

علی خسروانی در صفحه توییتر خود با انتشار تصاویری نوشته است: «چون دلم می‌خواد به عنوان اولین خریدار و مصرف کننده اولین خودرو برقی تولید داخل یوز پز بدم نمیگم تراز اول دنیاست ولی انصافا برای شروع نمونه خوبی بود. فیلم تست رانندگی و نقد و بررسی شو بزودی منتشر میکنیم.»

علی خسروانی در صفحه توییتر خود را اولین مشتری خودروی برقی ساخت داخلی معرفی کرد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا