نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته رشت

۱۰۰ نشان تجاری کیف و کفش و صنایع وابسته از ۷ استان کشور، محصولات خود را در نمایشگاه بین‌المللی رشت به نمایش گذاشتند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مجری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی، ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات کیف و کفش با یکدیگر است تا با معرفی و ارائه جدیدترین محصولات و عقد قرارداد با قیمت مناسب، محصولات خود را بهتر به دست مصرف‌کننده برسانند.

شهرام حسین‌نژاد دانشور افزود: در این نمایشگاه تخصصی، شرکت‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، خراسان، قم، زنجان، همدان و اردبیل محصولات خود را ارائه دادند.

وی تاکید کرد: بُنکداران و فروشندگان کیف و کفش می‌توانند با حضور در این نمایشگاه تخصصی، ضمن خرید مستقیم از تولیدکنندگان با قیمت مناسب، از تولید داخلی نیز حمایت کنند.

نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته رشت، از ۷ تا ۱۰ شهریور، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی رشت واقع در کیلومتر ۵ جاده تهران، دایر است.

رئیس اتاق اصناف گیلان: گیلان ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت کیف و کفش را دارد

به گزارش روند بازار به نقل از ایفنا، رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان در جریان افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته در رشت گفت: صنعت کیف و کفش کشور توانمندی بالایی جهت حضور در بازارهای بین‌المللی به ویژه در خاورمیانه دارد و امیدواریم با الگوبرداری مناسب از استان‌هایی که قطب تولید کیف و کفش هستند، استان گیلان نیز به عنوان یکی از قطب های این صنعت در سطح کشور و منطقه مطرح گردد.

علیرضا تهیدست افزود: برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در استان گیلان با حضور تولیدکنندگان مطرح کشوری، اقدامی مؤثر و سودمند است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور فعالان صنعت کیف و کفش گیلان در نمایشگاه‌های ملی و نمایشگاه‌های سایر استان‌ها نیز باشیم.
وی تصریح کرد: این رویداد دریچه جدیدی برای تولیدکنندگان کیف و کفش استان جهت توسعه فعالیت و تعامل می‌تواند باشد و از فعالان این صنعت در استان دعوت می‌نماییم از این نمایشگاه بازدید کنند.
مجری اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته گیلان نیز گفت: این نمایشگاه تخصصی برای اولین بار در رشت دایر گردیده است.
شهرام حسین نژاد دانشور افزود: ۱۰۰ برند برتر در صنعت کیف و کفش از ۷ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.
وی تصریح کرد: واحد‌های تولیدی کیف و کفش و صنایع وابسته شرکت‌کننده در این نمایشگاه تخصصی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، خراسان، زنجان، همدان و اردبیل می‌باشند.
مجری نمایشگاه‌های صنعت کیف و کفش کشور هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را تسهیل ارتباط بین حوزه تولید و توزیع عنوان کرد و بیان داشت: در این نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان با معرفی و ارائه جدیدترین و به‌روزترین محصولات خود و بستن قرارداد با تجار، مغازه‌داران و بنکدارها، باعث می‌شوند تا قیمت محصولی که به دست مردم عزیزمان برسد مناسب‌تر باشد.
وی در پایان یادآور شد: همچنین بنکداران و فروشندگان کفش می‌توانند با حضور در این نمایشگاه تخصصی، ضمن خرید مستقیم از تولیدکنندگان حاضر به قیمت مناسب، از تولید داخلی حمایت کنند.
شایان ذکر می‌باشد، نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و صنایع وابسته رشت تا روز جمعه دهم شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان دایر می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل