ورزش

اولین وعده فرهاد مجیدی محقق شد

با عملی شدن اولین وعده فرهاد مجیدی در نخستین سال هدایت استقلال، حالا آبی‌ها به دنبال تحقق دو وعده دیگر او هستند.

روند بازار – به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم استقلال با قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات موفق به کسب سهمیه آسیا نیز شد تا نخستین وعده از وعده‌های سه گانه فرهاد مجیدی در نخستین سال مربیگری او محقق شود.

مجیدی بعد از آنکه جانشین استراماچونی شد و هدایت آبی‌ها را در دست گرفت، با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و بعد از کسب نتایج نامطلوب، وعده‌هایی داد تا بتواند آرامش را به تیمش بازگرداند. مجیدی به هواداران این تیم وعده داد هم سهمیه آسیا را می‌گیرند، هم قهرمان حذفی می‌شوند و هم از آسیا صعود می‌کنند.

با به صدا در آمدن سوت پایان بازی استقلال و شاهین بوشهر، اولین وعده از وعده‌های سه گانه مجیدی با ایستادن آبی‌ها در جایگاه دوم و کسب سهمیه آسیا محقق شد و با محقق شدن اولین وعده، انتظار هواداران از مجیدی بیشتر شده و حالا در انتظار عملی شدن دو وعده دیگر او هستند. یعنی قهرمانی حذفی و موفقیت در آسیا.

آبی‌ها برای عملی شدن دومین وعده مجیدی یک مانع دشوار به نام پرسپولیس پیش رو دارند و باید برای رسیدن به فینال این مسابقات بتوانند از این بازی حساس با پیروزی عبور کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا