اقتصادی

اولین یارانه معیشتی ۱۴۰۱ واریز شد

بیست و نهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه، ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱، به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. این اولین یارانه‌ای است که در سال ۱۴۰۱ به مشمولان تعلق می‌گیرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس اعلام قبلی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، واریز بیست و نهمین مرحله یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار از ساعت ۲۴ دیشب آغاز شد.

همانند سنوات قبلی، واریزی یارانه‌های معیشتی به حساب خانواده‌های یک‌نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دونفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهارنفره ۱۷۲هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان بود.

همچنین شانزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانواده‌هایی که این وام را دریافت کرده‌اند، کسر شد.

گفتنی است همچنان بسیاری از شهروندان نسبت به مبلغ واریزی یارانه‌ها گلایه‌مند هستند.

وعده‌های دولت برای افزایش مبلغ یارانه‌ها نیز راه به جایی نبرد و همچنان مبلغ یارانه‌های نقدی و معیشتی مانند سال‌های گذشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا