عکس و فیلم

اُمیکرون آخرین سویه کروناست؟

به گفته سخنگوی ستاد کرونا با توجه به کم شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسینه نشدن برخی افراد احتمال ایجاد سویه جدید کرونا وجود دارد، اما در حال حاضر اُمیکرون آخرین سویه این ویروس است.

به گزارش روند بازار ، سخنگوی ستاد کرونا گفت: اُمیکرون آخرین سویه موجود در جامعه است و فعلا سویه جدیدی در دنیا شناسایی نشده است.

بر اساس گزارش صداوسیما، عباس شیراوژن افزود: آخرین سویه که در حال حاضر داریم همان اُمیکرون است. تاکنون سویه جدید دیده نشده است. علایم گوارشی که در بعضی افراد دیده می‌شود تضاهر بالینی است، پس ممکن است همان اُ میکرون باشد.

شیراوژن ادامه داد: در دنیا هم فعلا سویه جدیدی که تا دو ماه آینده نگرانی ایجاد کند، دیده نشده است. با توجه به این که درصدی از مردم دنیا واکسن نزده‌اند و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز کم شده است احتمال ایجاد چرخه بیماری و شکل‌گیری سویه جدید وجود دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا