کسب و کار

ایده ای تکرارنشدنی برای ساختن ثروتی بی نظیر

ساختن ثروت آن هم به میزان زیاد برای هرکسی امکان پذیر است اما باید با گرفتن یک ایده شروع شود ممکن است آن ایده در یک کتاب یا یک مقاله باشد در ادامه توضیحات ما درباره ایده فعالیت بر محصول انواع چوب میباشد که شمارا دعوت به همراهی میکنیم.

چوب کاج

چوب محصولی است که در صنایع مختلف و در شکل‌ های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. چوب کاج یکی از انواع چوب محسوب می‌گردد که سفید رنگ بوده و از انعطاف بالایی برخوردار است. شما می‌توانید این چوب و انواع دیگر آن را در درجه کیفی های متفاوت به صورت عمده از طریق مجموعه ما خریداری نمایید.

چوب کاج در عین نرم بودن بسیار سفت با مقاومت فشاری، چگالی و استحکام خمشی نسبتاً بالایی است اما اگرچه چوب کاج از دیگر چوبهای نرم، محکم تر است اما می توان آن را ضعیف تر از دیگر چوبهای سفت دانست و رنگهای چوب کاج روشن است و متمایل به زرد، کرم و سفید پدیدار می شود و رنگ پذیری آن نیز آسان است اما نیاز زیادی به رنگ زدن ندارد چراکه به طور طبیعی، تنها با صیغل زدن و جلا دادن نیز جذاب است.

چوب گردو

کشور ایران به خاطر پهناوری و آب و هوای چهار فصلی مساعد کشت درختان مختلفی مثل درخت بلوط، راش، سرو، چنار و  چوب گردو است. 

گردو به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد یکی از محصولات پرطرفدار و پرمشتری در ایران است و افرادی که تازه می خواهند وارد دنیای تجارت شوند، می توانند این محصول را به عنوان محصول تجاری خود انتخاب کنند. بیشتر بخوانید: فروش چوب درخت گردو

از همه بخش های گردو می توان استفاده کرد؛ هم از چوب و برگ درختش و هم از پوست سبزش و هم از مغز گردو؛ همه این بخش ها مشتریان خاص خود را دارند.

چوب گردو

چوب گیلاس

یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع چوب متعلق به چوب گیلاس می باشد که تولید آن در شهرهای اردبیل، اراک و یاسوج به صورت کلی انجام می شود. مقاومت و دوام بالای این محصول از اصلی ترین مشخصه های آن می باشند که این موضوع باعث شده تا از چوبهای گیلاس در تولید مدلهای مختلف مبلمان استفاده شود. این کالا دارای ویژگیهای مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به سطح صاف، رنگ پذیری بالا و طرح زیبای آن اشاره کرد، هر یک از این مشخصه ها موجب شده میزان استفاده از این محصول تا حد قابل توجه ای افزایش پیدا کند. قطر چوب گیلاس در حدود ۸۰ سانتی متر است و رنگ آن قهوه ای مایل به زرد می باشد و دوام بالای این کالا باعث گشته تا بتواند میزان وزن بسیار زیادی را تحمل کند. این کالا بسیار سبک است و محصولات ساخته شده به وسیله آن از وزن کمی برخوردار هستند و می توان به راحتی آنها را به مکانهای دیگر جا به جا کرد.

چوب گیلاس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا