اجتماعی

ایران در بین سه تولید کننده برتر دستگاه جوجه کشی در دنیا

صنعت مرغداری و در ابتدای مسیر آن صنعت جوجه کشی یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش های تغذیه ای و خوراک کشور را در بر میگیرد. به گفته مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان ، گردش مالی صنعت مرغداری بیش از ۱۳۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ گزارش شده است.

در همین راستا تولید کنندگان داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تبدیل تخم نطفه دار و جوجه کشی اقدام به تولید محصولات متنوع کرده اند که گروه صنعتی اسکندری به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه جوجه کشی در خاورمیانه و جزء سه تولید کننده برتر جهانی شناخته شده می باشد. در این گزارش به واحد تولید دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری چیکن دیوایس پرداخته ایم.

تاریخچه :

گروه صنعتی اسکندری EIG در سال ۱۳۷۲ ( ۱۹۹۳ میلادی )  در شهر ارومیه مرکز آذربایجان غربی در شمال غربی ایران در یک مغازه کوچک با هدف تولید تجهیزات و ماشین آلات صنعت مرغداری تاسیس گردید. با گذشت دو دهه بعد از طی کردن مراحل پیشرفت حال گروه صنعتی اسکندری تبدیل به کارخانه ای بزرگ در صنعت ماشین جوجه کشی ، تولید تجهیزات جوجه کشی و مرغداری گردیده است که در بازار آن را با دستگاه جوجه کشی اسکندری می شناسند.

این کارخانه در حال حاضر در شهرک صنعتی فاز دو ارومیه اسقرار داشته و دارای واحد های مستقل ، کنترل کیفی ، بخش تحقیق و توسعه ( R & D ) با بودجه مستقل ، واحد تولید ، واحد فروش و واحد خدمات پس از فروش و واحد تبلیغات مجهز میباشد.

این کارخانه سرمایه گذاری بسیار سنگینی را در زمینه تولید انواع دستگاه جوجه کشی و لوازم تولید ماشین جوجه کشی انجام داده و از متخصصین مجرب ، تحصیل کرده و با تجربه در طراحی محصولات خود بهره برده است. به همین خاطر ماشین های جوجه کشی ساخت این کارخانه مطابق با دانش روز دنیا بوده و با بالاترین کیفیت ممکن به بازار های داخلی و خارجی ارائه میگردد.

طراحی دقیق و اصولی ، کنترل کیفی محسوس در کل خط تولید و منتاژ ، سرمایه گذاری در زمینه واردات ماشین آلات تولیدی ، خدمات پس از فروش بارز و قدرتمند محصولات این کارخانه را از تولیدات سایر کارگاه های تولید ماشین جوجه کشی در کشور متمایز کرده و با خرید محصولات این کارخانه میتوانید اطمینان داشته باشید که بالاترین کیفیت ممکن را به دست خواهید آورد. وبسایت دستگاه جوجه کشی چکین دیوایس برای کسب اطلاعات آنلاین و خرید محصولات راه اندازی شده است.

دستگاه های جوجه کشی اسکندری چه نوع هستند؟

دستگاه های این کارخانه به سه نوع خانگی ، صنعتی و درنا تقسیم بندی می شود. از جمله دستگاه های جوجه کشی خانگی که شناخته شده ترین آنها دستگاه جوجه کشی اسکندری ۹۶ می باشد ، می توان به ایزی باتور ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ و  از جمله دستگاه های جوجه کشی صنعتی می توان به دستگاه ۱۲۶ تایی، ۱۶۸ تایی، ۲۵۲ تایی، ۳۳۶ تایی، ۵۰۴ تایی، ۶۷۲ تایی، ۱۰۰۸ تایی و ۲۰۱۶ تایی اشاره کرد. دستگاه های جوجه کشی فوق حرفه ای درنا ۱ ، درنا ۲، درنا ۳ و درنا ۴ از جمله جدیدترین دستگاه های این کارخانه هستند که با هدف صادرات به کشورهای اروپایی در حال تولید هستند. 

تمامی این دستگاه ها بر روی چیکن دیوایس قابل فروش هستند و از طریق ثبت سفارش انلاین می توانید محصول مورد نظر خود را در درب منزل تحویل بگیرید. لازم به توضیح است که تمامی محصولات از گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله گروه صنعتی اسکندری برخوردارند و حضور نماینده های معتبر کارخانه در اکثر استان های کشور، دسترسی به خدمات گارانتی، تعویض و تعمیر را برای شما عزیزان آسانتر خواهد کرد.

دستگاه جوجه کشی اسکندری قیمت

برای دریافت لیست قیمت دستگاه جوجه کشی اینجا کلیک کنید.

پیشرفت صنعت جوجه کشی ؛ اولویت اول چیکن دیوایس

اگر نگاهی به فروشگاه چیکن دیوایس https://chicken-device.ir/ “گروه اسکندری” اندازید، متوجه حجم عظیمی از مقالات آموزشی خواهید شد که هدف تمامی این مقالات کمک به جوانان در زمینه راه اندازی یک کسب و کار جدید در زمینه راه اندازی سالن پرورش طیور می باشد و روزانه مقالات جدیدی به این لیست اضافه می شود. به عنوان مثال می توانید مقالات جامعی در زمینه پرورش بوقلمون ، پرورش عروس هلندی، پرورش مرغ عشق، پرورش مرغ، پرورش فنچ، پرورش کبک، پرورش قرقاول و … بیابید. 

منبع درآمد چیکن دیوایس از کجاست؟

طبیعتا هر وب سایتی برای تامین هزینه های خود، باید منبع درآمدی داشته باشد. اما چیکن دیوایس به عنوان فروشگاه رسمی یک کارخانه معتبر جوجه کشی در کشور فعالیت دارد. تمامی محصولات و دستگاه های جوجه کشی قرار داده شده بر روی چیکن دیوایس متعلق به گروه صنعتی اسکندری است، این کارخانه در ارومیه قرار دارد و در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های جوجه کشی و تجهیزات مرغداری، گلخانه ای و سالن پرورش قارچ فعالیت دارد. 

خلاصه ای از تاریخچه فعالیت چیکن دیوایس 

فروشگاه و وبلاگ جوجه کشی چیکن دیوایس ، چند سال پس از راه شروع به کار کارخانه اسکندری ایجاد شد و بستر فروش آنلاین دستگاه های جوجه کشی و سایر محصولات مرغداری را فراهم کرد. این وب سایت در خود کارخانه اسکندری مدیریت می شود و زیر نظر مستقیم کارشناسان این کارخانه قرار دارد. 

چطور می توان در چیکن دیوایس ثبت سفارش کرد؟

شما به راحتی با انتخاب دستگاه مورد نظر خود و زدن دکمه خرید، به صفحه مشخصات و پرداخت وارد خواهید شد، پس از ثبت مشخصات و پرداخت هزینه کالا، پیامکی مبنی بر خرید موفقیت آمیز، برای شما ارسال خواهد شد و پس از دو الی سه روز کاری، دستگاه خود را در آدرس مورد نظر تحویل خواهید گرفت. 

پاسخ به سوالات متداول شما در چیکن دیوایس

در صورتی که در مورد پرنده ها و دستگاه ها سوال داشته باشید، از طریق قسمت نظرات یا انجمن جوجه کشی می توانید سوال خود را مطرح کنید، کارشناسان کارخانه در سریعترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. 

چرا دستگاه های جوجه کشی اسکندری؟

اگر علاقه مند به پرورش پرنده های اهلی و یا زینتی باشید، حتما بارها کلمه دستگاه جوجه کشی را در گوگل جستجو کرده اید و طبیعتا با سایت های مختلفی رو به رو شده آید که چیکن دیوایس در راس آنها قرار دارد. همانطور که گفته شد چیکن دیوایس محصولات گروه صنعتی اسکندری را به فروش می رساند و روزانه چندین سفارش بر روی این سایت ثبت می شود و این نشان از اعتبار و محبوبیت چیکن دیوایس و محصولات گروه صنعتی اسکندری دارد. 

گروه صنعتی اسکندری سالانه بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه جوجه کشی تولید و در بازارهای داخلی و خارجی پخش می کند، این کارخانه در اکثر استان های کشور و به خصوص کشورهای همسایه مانند تاجیکستان، عراق، افغانستان، ترکیه، ارمنستان و… دارای نمایندگی انحصاری می باشد که همگی اعتبار و کیفیت بالای محصولات جوجه کشی اسکندری را به اثبات می رساند. 

در تمامی دستگاه های جوجه کشی اسکندری از سنسور sht استفاده شده است. این سنسور وظیفه سنجش همزمان دما و رطوبت داخل دستگاه را بر عهده دارد و در بسیاری از تجهیزات حساس پزشکی و نظامی از این سنسور استفاده می شود. 

برد جوجه کشی نصب شده بر روی دستگاه ها از هوش مصنوعی و منطق فازی بهره مند هستند و توانایی جوجه کشی در مکان های جغرافیایی مختلفی را دارد، به عنوان مثال در مکان های شمالی کشور رطوبت محیط بالا می باشد و نیاز کمتری به تولید رطوبت خواهد بود و برد جوجه کشی دستگاه به صورت خودکار این قضیه را درک خواهد کرد و رطوبت کمتری را تولید خواهد کرد تا یک فرایند جوجه کشی بدون ایراد به عمل آید.

معرفی وبسایت رسمی و سایر تولید کنندگان محصولات جوجه کشی

در این میان در کنار گروه صنعتی اسکندری به نشانی آنلاین chicken-device.ir تولید کنندگان دیگری مانند بلدرچین دماوند ، گروه صنعتی فاخته نیز فعالیت می نمایند که از جمله فعالان قدرتمند داخلی می باشند.

چطور می توان با ماشین جوجه کشی ، کسب و کار جدیدی راه اندازی کرد؟

در فروشگاه دستگاه جوجه کشی  https://chicken-device.irمقالات زیادی در رابطه با راه اندازی کسب و کار از طریق پرورش پرنده های مختلف زینتی و اهلی وجود دارند. تمامی این مقالات از طریق تحقیق و پرس و جو از خود پرورش دهنده ها به دست آمده اند، بنابراین با مطالعه این دستاورد ها ، راهنمایی های لازم در رابطه با راه اندازی کسب و کار جدید خود دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا