سیاسی

ایران پیشنهاد آمریکا و اروپا برای مذاکره مستقیم با آمریکا را رد کرد

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از دو دیپلمات غربی گفته است ایران پیشنهاد آمریکا و اروپا برای مذاکره مستقیم با آمریکا را رد کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از پایگاه خبری بااقتصاد، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از دو دیپلمات ارشد غربی گفته که ایران پیشنهاد اتحادیه اروپا و آمریکا را برای انجام مذاکرات هسته‌ای مستقیم در هفته‌های آینده را “رد” کرده که این امرخطر افزایش تنش‌های بیشتر بین دو کشور را به همراه دارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا چند روز پیش گفت صبر کشورش مقابل ایران برای بازگشت به مذاکرات برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵، برجام، بی پایان نیست.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم هفته پیش گفت واشنگتن به دعوت سه کشور اروپایی برای برگزاری جلسه مشترک و غیر رسمی با ایران درباره برجام، پاسخ مثبت داده است.

اما جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز چهارشنبه تایید کرد که آمریکا هنوز پاسخ ایران به دعوت اروپایی‌ها در این زمینه را دریافت نکرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا