اقتصادی

پیش‌بینی ایلان ماسک از بیت‌کوین ۶۹ هزار دلاری

بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۶۵ هزار دلاری معامله می‌شود و دیروز به کانال ۶۷ هزار دلاری هم رسید. اما ایلان ماسک روز گذشته در توئیتی پیش‌بینی بیت‌کوین ۶۹ هزار دلاری را کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۶۵ هزار دلاری معامله می‌شود و دیروز به کانال ۶۷ هزار دلاری هم رسید. اما ایلان ماسک روز گذشته در توئیتی پیش‌بینی بیت‌کوین ۶۹ هزار دلاری را کرد.

این کارآفرین پیشتر و در ماه ژوئن هم در توئیتی به اعداد ۶۹ و ۴۲۰ اشاره کرده بود که بسیاری آنرا یک سیگنال برای بیت‌کوین تلقی کرده بودند. حالا و با رسیدن بیت‌کوین به نزدیکی کانال ۶۹ هزار دلاری مجددا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص نقش انکارنکردنی ماسک بر جهان ارزهای دیجیتال به وجود آمده است.

بیت‌کوین روز گذشته با عبور از کانال ۶۷ هزار دلاری به بالاترین سطح تاریخی خود رسید اما حالا در محدوده ۶۵ هزار دلاری معامله می‌شود. پامپ، یکی از اینفلوئنسرهای بازار رمزارز هم هفته گذشته در توئیتی نوشت که بیت‌کوین ۶۹ هزار و ۴۲۰ دلاری اینترنت را خراب می‌کند.

عدد ۴۲۰ پامپ حالا با توئیت چند ماه پیش ماسک همخوانی پیدا می‌کند. نکته جالب این است که ماه گذشته قیمت مدل تسلا اس هم به ۶۹ هزار و ۴۲۰ دلار تغییر یافته بود.

با این حال به نظر می‌رسد جامعه رمزارزها انتظار جوک‌های بیشتری از ایلان ماسک در خصوص اعداد ۶۹ و ۴۲۰ داشته باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا