کسب و کار

اینگونه برای سود و درآمد خود تلاش کنید

برای کسب درآمد راه های زیادی وجود دارد که یکی از آنها این است که میتوانید سرمایه خود را در جایی سرمایه گذاری کنید و سود آن را دریافت کنید یا وارد کسب و کار شوید و درآمد بیشتری کسب کنید.

چای سبز اصل

افرادی که در معرض بیماریهایی نظیر پارکینسون و آلزایمر هستند می توانند با مصرف چای سبز اصل تا حدودی از ابتلاء به این بیماریها جلوگیری کنند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف این نوع چای باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده مغز می شود.

بهترین زیرانداز بیمار

بهترین زیرانداز بیمار

ناتوانی سبب می شود تا سالمندان و بیماران نیاز به خدمات پرستاری و بهترین زیرانداز بیمار و توجه و مراقبت بیشتری داشته باشند. دروشیت یا زیر انداز، محصولی است که مراقبت از سالمندان را آسان کرده و از دغدغه‎ ها و نگرانی‎های پرستاران در این باره می کاهد. 

چای سیاه میوه ای

چای سیاه میوه ای

چای سیاه میوه ای توت فرنگی حاوی خاصیت ضد سرطان است و به درمان انواع بیماریهای زمینه ایی کمک شایانی می کند برای راحتی استفاده از این چایی امروزه نوع جدیدی از بسته بندی آن بصورت دمنوش در اختیار مصرف کنندگان با قیمتی مناسب قرار گرفته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا