اجتماعی

فرصت معلمان برای بارگذاری مدارک جدید رتبه‌بندی تا ۵ اردیبهشت

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از فرصت بارگذاری مدارک جدید در فرایند اعتراض به رتبه‌بندی معلمان خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مشوق باسوادی اظهار کرد: این موضوع براساس مصوبه هیئت وزیران در سال ۹۳ است و بر این اساس به افرادی که باسواد می‌شوند ۲۰ درصد از سرانه‌ای که برای باسوادی آنها هزینه شده است به عنوان تشویقی پرداخت می‌شود.

وی افزود: این تشویقی یک بار در سال ۹۴ پرداخت شد و دیگر ادامه نیافت توانستیم اواخر سال ۱۴۰۱، بودجه ۲۰ میلیارد تومانی بابت این موضوع دریافت و تشویقی افرادی که در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ باسواد شدند را پرداخت کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: فرایند اعتراض آغاز شده است و امکان بارگذاری مدارک جدید در سامانه رتبه‌بندی فراهم شد و کار در استان‌ها در حال انجام است.

صحرایی ادامه داد: تا ۵ اردیبهشت امکان بارگذاری مدارک جدید وجود دارد و پس از آن ارزیابی برای ارزیابی اقدام می‌‌کنند.

وی درباره بازنگری آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان مطرح کرد: این کار شروع شده است و با پایش رتبه‌ها و مشخص شدن نتایج اعتراضات اصلاحات انجام خواهد شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره اعطای فوق‌العاده ویژه به سرایداران مدارس خاطرنشان کرد: این کار منوط به مذاکره با سایر سازمان‌هاست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا