اقتصادیبورس

بازدهی بازارها در هفته دوم بهمن / مسیر بورس صعودی شد

در هفته دوم بهمن، بر خلاف هفته گذشته روند بازارها نزولی بود و تنها بورس توانست روند صعودی داشته باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر خلاف هفته گذشته که بازارهای مالی روند صعودی داشتند و شاخص بورس نزولی بود، در هفته دوم بهمن روند بازارها برگشت و بورس بر خلاف بازار طلا و ارز روند صعودی شاخص را ثبت کرد.

قیمت دلار

قیمت دلار در پایان هفته اول بهمن در نرخ ۲۷ هزار و ۹۲۷ تومان بود که در پایان هفته دوم بهمن با ۲٫۳ درصد کاهش به ۲۷ هزار و ۲۸۴ تومان رسید.

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا در پایان هفته دوم بهمن به یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید که نسبت به هفته گذشته ۱٫۷ درصد کاهش را ثبت کرده است. قیمت طلا در پایان هفته اول بهمن یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان بود.

قیمت سکه در پایان هفته دوم بهمن به ۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان رسید. سکه در پایان هفته اول بهمن ۱۲ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان قیمت داشت که به بنابراین حدود ۱٫۳ درصد افت را ثبت کزده است.

بورس

شاخص کل بورس در پایان هفته دوم بهمن که با روند نسبتا صعودی همراه بود به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برگشت. شاخص بورس در هفته دوم بهمن حدود ۵٫۹ درصد رشد را ثبت کرد.

بازدهی بازارها در هفته دوم اسفند 1400

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا