اقتصادی

بازدهی سکه و طلا مثبت شد

در معاملات هفته گذشته بازارهای مالی داخلی حرکت مخالف جهت داشتند و بازار بورس باز هم به روند کاهشی خود علی رغم رشد نرخ دلار در بازار آزاد ادامه داد اما سکه بازدهی مثبتی از خود به ثبت رساند.


به گزارش روند بازار به نقل از اقتصادآنلاین، شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۰.۷۹ درصدی و شاخص کل هم وزن با بازدهی منفی ۰.۱۸ درصدی همراه شدند.

شاخص کل بورس با وجود ثبت بازدهی منفی همچنان بالای سطح ۲ میلیون واحدی باقی ماند تا امید‌ها به رشد شاخص کل در هفته آتی زنده بماند.

بازدهی سکه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار ۲.۹ درصد مثبت بود و سکه توانست بهترین عملکرد را در بین بازارهای داخلی به خود اختصاص دهد.

بازار کریپتو اما در هفته گذشته تحت تاثیر اخبار متفاوتی از اقتصاد آمریکا بود که در نهایت منجر به از دست رفتن کف ۳۰ هزار دلاری بیتکوین شد اما به نظر همچنان سنتیمنت مثبت در بازار حاکم است و بسیاری از تحلیلگران انتظار رشد بازار کریپتو را دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا