بورسعکس و فیلم

کمترین و بیشترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته اول تیر ۱۴۰۳ + اینفوگرافی

بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته اول تیر نشان می‌دهد که سهام کیا با افت ۶ درصدی کم‌بازده‌ترین سهام بورس در این هفته بوده است.

به گزارش روند بازار، بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته اول تیر ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که سهم‌های شدوص، حگردش، ساوه، دبالک و نوری با رشد هشت درصدی در این هفته بیشترین بازدهی را میان رقبای بورسی خود به ثبت رساندند.

لازم به ذکر است که محدودیت دو درصدی دامنه نوسان، سبب یکسان شدن مسیر سهم‌های صعودی شده است. البته باید گفت از هفته آینده محدودیت دو درصدی برداشته خواهد شد و از آن پس بازدهی هفتگی سهم‌ها متفاوت خواهد بود.

بیشترین بازدهی نمادها در هفته اول تیر 

کمترین بازدهی نمادها در هفته اول تیر 

در طرف مقابل نیز در جریان بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده کمتر بوده است؛ به طوری‌که کیا با افت ۶ درصدی کم‌بازده‌ترین سهام بورس لقب گرفت و به تراز ۸۱۰ تومانی رسید. همچنین سفارسی و شکلر نیز دیگر سهم‌های کم‌بازده بودند و کاهش پنج درصدی را به ثبت رساندند.

کمترین بازدهی نمادها در هفته اول تیر 

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا