اجتماعی

بازدید از برج میلاد بار دیگر رکورد زد

برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه های گسترده میزبان مسافران بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را زد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، برنامه‌های نوروزی این مجموعه به دلیل ایام ماه مبارک رمضان از ۲۷ اسفند ماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت.
این برنامه‌ها شامل برپایی غرفه‌های صنایع دستی، کارناوال عروسک‌های تن پوش هفت سین و بابانوروز، اجرای موسیقی نواحی، برپایی سفره‌های هفت سین، اجرای بازی‌های کودکانه، اجرای سیرک ایران-پرتغال، برپایی چایخانه حرم رضوی (ع) در لحظه افطار، برپایی بازی‌های هیجانی و الکترونیکی، برگزاری کنسرت‌های رایگان مردمی همچون سالار عقیلی و فریدون آسرایی و … تنها بخشی از این برنامه‌ها در جشنواره نوروزی برج میلاد بود.

در ایام نوروز برج میلاد از ساعت ۹ الی ۲ بامداد میزبان گردشگران بودند و در این ایام بیش از ۱۱۰ هزار نفر از طبقات گردشگری برج میلاد و بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مجموعه برج میلاد و برنامه‌های نوروزی این مجموعه بازدید کردند که در نوع خود بی سابقه بود.

به نقل از: روابط عمومی برج میلاد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا