اجتماعی

بازنگری در دستمزد کارگران تا ۴ماه دیگر اجرایی می‌شود

عضو کارفرمایی شورای عالی کار گفت: جلساتی در وزارت تعاون برای بازنگری در دستمزد ۹۹ در حال برگزاری است که هنوز به جمع بندی نرسیده و نتیجه تا چهار ماه دیگر اجرایی می شود.

روند بازار به نقل از حمیدرضا سیفی در گفتگو با مهر در مورد احتمال بازنگری در دستمزد ۹۹ کارگران اظهار داشت: جامعه کارفرمایی برای افزایش دستمزد رضایت خود را اعلام کرده بود و برای ما فرقی نمی‌کند که این افزایش در کدام آیتم‌ها باشد.

عضو کانون کارفرمایان تأکید کرد: افزایش ۲۱ درصدی پایه مزد بحثی بود که دولت مطرح کرد و برای گروه کارفرمایی مهم نیست که کدام بخش از دستمزد افزایش داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر جلساتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد تغییراتی در دستمزد برگزار می‌شود و اگر موافقت صورت گیرد نتیجه جلسات در چهار ماه آینده اجرایی خواهد شد. اینکه اعلام می‌شود دستمزد تا پایان فروردین بازنگری می‌شود را تأیید نمی‌کنم.

سیفی در مورد چگونگی تغییر ارقام مزد گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم اما از آیتم‌های دیگر کاسته می‌شود و به پایه مزد افزوده می‌شود.

خبرنگار: سمیه رسولی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا