اجتماعی

سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه باز شد + جزییات

سامانه رتبه‌بندی معلمان برای معلمان فاقد رتبه، از امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ به مدت یک ماه باز خواهد بود.

به گزارش روند بازار، میزکار رتبه‌بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده‌ است:

مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تأیید هیئت ممیزه پس از مدت حداقل یک‌سال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳برای مشمولین ( فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌‌شود.

افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند (تاکید می‌‌شود افراد شخصاً وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه و از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب کنند).

مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از ۱ خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر۱۴۰۳ است و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

با عنایت به اینکه تمام مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌‌شود در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

با توجه به اینکه ملاک یک‌سال از مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ ( از تاریخ اولین تایید هیئت ممیزه) به قبل است، افرادی که تا تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲ به قبل عدم احراز شده‌اند، فعلاً امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده‌اند در مرحله بعد سامانه باز می‌شود.

قرار گرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ ۲۰ تیر۱۴۰۳ و پس از پایان مهلت یک‌ماه آغاز می‌‌شود.

امور اداری مناطق و نواحی از مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مولفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی) به دقت اقدام کنند.

به مدیران مدارس اطلاع‌‌رسانی شود تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد. مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع‌رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیئت ممیزه استان است.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا