سیاسی

باقری کنی به مجلس فراخوانده شد

دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: علی باقری کنی امروز ساعت ۱۴ به مجلس دعوت شدند.

به گزارش روند بازار، دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز علی باقری کنی ساعت ۱۴ به کمیسیون امنیت ملی در مجلس دعوت شده‌اند تا درباره آخرین تحولات بین‌المللی، سیاسی و همچنین آخرین تحولات روند مذاکرات برجامی در کمیسیون امنیت ملی توضیح دهند.

بر اساس گزارش اقتصادآنلاین، یعقوب رضازاده، دبیر دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به سوالی در مورد علت حضور علی باقری‌کنی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تا به حال دو بار با علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران دیدار داشته است.

یک بار در وزارت امور خارجه و یکبار در کمیسیون امنیت این دیدار انجام شده است.

او در ادامه بیان کرد: امروز هم بار دیگر علی باقری کنی به کمیسیون امنیت ملی در مجلس دعوت شده تا درباره آخرین تحولات بین‌المللی، سیاسی و آخرین تحولات در روند مذاکرات برجامی در کمیسیون امنیت ملی توضیح دهد.

در مورد سوال هایی که قرار است باقری کنی در این جلسه توضیح دهد، عنوان کرد: این روزها بسیاری پیگیر خبرهای مربوط به توافق و برجام هستند و به نوعی مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه را ناشی از عدم توافق در وین می‌دانند.

در حالی که ما به این اعتقاد نداریم یعنی ممکن است تا حدودی تاثیرگذار باشد ولی تاثیر آن کم است. اما قرار است توضیح داده شود که دستگاه دیپلماسی چه اقدامات اساسی در این نه ماه انجام داده و با چه مشکلاتی مواجه است و مجلس چه می‌تواند انجام دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا