کسب و کار

بانکداری باز خدمتی جدید از مجموعه داموند

سایت داموند تا کنون با اراِئه خدمات در حوزه فین‌ تک FinTech)) توانسته از فناوری در امور اقتصادی بهره بگیرد در نتیجه بسیاری از امور را به راحتی هر چه تمام تر برای کاربران خود فراهم آورد. فعالیت های گسترده این سایت در حوزه داد و ستد اقتصادی در زمینه ارز دیجیتال بوده است. اما اکنون با پشتوانه زیاد علمی و اعتباری که از کاربران خود دریافت کرده است در اقدامی جدید خدماتی تازه را در حوزه بانکداری باز نیز ارائه کرده است که در ادامه به شرح هر یک خواهیم پرداخت.

بانکداری باز چیست ؟

بانکداری باز روش نوین برای رستری به اطلاعات مالی و بانکی است که شما را از روندهای سنتی و طولانی گذشته رهایی می بخشد. با استفاده از این روش api‌ و یا اطلاعات مشتری ها در اختیار شخص ثالث قرار می گیرد تا این شخص ثالث که شرکت های خدماتی مالی می توانند باشند اطلاعات مورد نیازتان را با اطلاع و تایید خودتان به شما نمایش دهند.

بانکداری باز را با داموند تجربه کنید!

داموند که حدود ۵ سال پیش فهالیت خود را در اصفهان اغاز کرد در ابتدا تنها در زمینه ارز دیجیتال اقدام به فعالیت نمود. این سایت با ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته توانسته در تمامی ایام هفته به کاربران خود پاسخگو باشد و آسودگی خیال آنان را فراهم آورد.

اکنون که به سکوی تبادلات دیجیتالی تبدیل شده و اعتبار و جایگاه خود را نزد کاربرانش تثبت کرده است در پی ارائه خدمات بانکداری باز به کاربرانش است.

خدمات جدید این سایت عبارتند از:

  • استعلام چک برگشتی (به زودی)
  • استعلام اعتبار بانکی و حقوقی (به زودی)
  • تبدیل کارت به شبا
  • تبدیل شبا به حساب
  • تبدیل کارت به حساب

که هر یک از موراد فوق را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین خدمت ارائه می دهد. همچنین روند دسترسی کاربر به هر یک از موراد فوق به راحتی ممکن است.

مزایای استفاده از سرویس های فوق برای شما این است که:

  • دسترسی در هر زمان و مکان به اطلاعات بانکی مورد نیازتان
  • کمترین هزینه مالی و زمانی برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز
  • امنیت بالا برای دسترسی به اطلاعات و عدم نمایش اطلاعات و تاریخچه جستجوی شما به دیگران
  • سهولت در دسترسی به موارد یاد شده

بنابراین دیگر مثل گذشته شما نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا خودپردازها برای دریافت این اطلاعات ندارید در نتیجه کمترین هزینه مالی و زمانی را برای به دست آوردن شماره حساب، شبا و کارت خود صرف می نمایید.

همچنین در هر لحظه امکان استعلام چک برگشتی یا اعتبار بتکی و حقوقی را خواهید داشت و دیگر نگران گرفتن چک بی محل یا صرف زمان برای رفتن بانک و چک کردن اعتبار چک و … نخواهید بود.

رپورتاژ بانکداری باز خدمتی جدید از مجموعه داموند

مزیت استفاده از خدمات بانکداری باز در داموند

قطعا استفاده از سایتی که اعتبار و قدمت دارد می تواند خیال شما را از هر لحاظ آسوده نماید؛ اما اگر بخواهیم به صورت مختصر به مزایا و ویژگی های مهم استفاده از خدمات بانکداری باز در داموند اشاره نماییم، به صورت مختصر می توان گفت:

  • سهولت دسترسی به اطلاعات درخواستی
  • امنیت بالا و حفظ محرمانگی اطلاعات
  • استفاده از پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته
  • استفاده رایگان از پشتیبانی مشاوران متخصص و با تجربه تیم داموند
  • 5-     و…

که تمام موارد فوق تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات این سایت معتنبر در زمینه امور بانکی و ارز دیجیتال می باشد.

سخن پایانی

در پایان به شما توصیه می کنیم با توجه به الکترونیک شدن هر چه بیشتر بسیاری از امور و خدمات، در زمینه امور بانکی نیز از خدمات الکترونیک و بانکداری باز استفاده نمایید تا با صرف کمترین هزینه زمان مالی و زمانی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. البته توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات بانکداری باز حتما از سایت های معتبر استفاده نمایید تا اطلاعات بانکی و تاریخچه فعالیت های شما در اختیار افرادی سودجو قرار نگیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا