اقتصادی

بانک صنعت و معدن همگام در جنگ اقتصادی

کارخانجات تولیدی سنگر مقدم جهاد در حوزه اقتصادی کشور می باشند و با تولیدات خود می توانند تا حدود زیادی نیازهای اساسی کشور را تامین کنند.


به گزارش پایگاه خبری روند بازار در جای جای کشور کارخانجات متعددی وجود دارد که با مشکلات موجود و تحریمهای ناجوانمردانه آمریکا دست و پنجه نرم می کنند.
یکی از کارخانه هایی که سهم به سزایی در تامین نیاز کشور به کالاهای اساسی دارد شرکت شکر (کارخانه قند شاهرود) است.
بانک صنعت و معدن استان سمنان در راستای اهداف از پیش تعیین شده و در راه تحقق رفع نیازهای مالی شرکتهای استان سمنان فعالیتهای متعددی انجام داده است.
مریم شاهی سرپرست این بانک در استان سمنان در خصوص وضعیت واحدهای تولیدی، میزان تسهیلات و اهداف و برنامه های این سرپرستی پیشتر گفته بود: استان سمنان از نظر توسعه صنعتی با بیش از ۲۰۰۰ پروانه بهره برداری دارای جایگاه پانزدهم درکشور می باشد.لازم به ذکر است در استان سمنان قریب به ۴۲ ماده معدنی وجود داردکه از این لحاظ در کشور رتبه اول را داراست و مهمترین آنها گچ ، نمک ، زئولیت و ذغال سنگ می باشد.بیشترین سرمایه گذاری در استان به ترتیب در گروه کالاهای فلزی ، شیمیائی ، مواد کانی ، منسوجات ، غذایی بوده و عمده صنایع آن در بخش صنایع کوچک و متوسط می باشد.استان سمنان بدلیل برخورداری از موقیعت استراتژیک و توانمندی های اقتصادی و دسترسی به بازارهای هدف می تواند به یک قطب بزرگ صنعتی تبدیل شود.
فریبرز فرهمند مدیر مالی شرکت شکر( قندشاهرود) با تقدیر از عملکرد سرپرست بانک صنعت و معدن خانم شاهی گفت: خوشبختانه سرپرستی این بانک قولهای مساعدی در خصوص تامین تسهیلات مورد نیاز این کارخانه داده است که امیدواریم با تحقق این امر به صورت مطلوبتری در حوزه تامین مواد اولیه مورد نیاز گام برداریم و بتوانیم در شرایط موجود بیش از گذشته در حوزه های مرتبط با جهاد اقتصادی تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا