کسب و کار

باکس تخت خواب

کالای خواب به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم در هر اتاق خواب می باشد. از اتاق خواب معمولی تا اتاق خواب عروس و یا کودک، همگی به این کالای خواب نیاز خواهند داشت چرا که در کیفیت خواب و راحتی کاربر نقش اصلی را دارند. در این میان باکس خواب به عنوان یکی تاز محصولات شناخته شده می باشد که امروزه بخش ویژه ای از توجه را به خود جلب کرده است.تشک برن و تشک داتیس نیز در این میان شناخته شده و به فروش می رسند . شما می توانید انواع این محصولات را با ضمانت و ویژگی های خاص از مراکز معتبر با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

به طور کلی این محصولات به صورت یک نفره و دو نفره ارائه می شود که با توجه به نیاز خود می توانید خریداری نمایید استحکام بالا و طراحی ساده و زیبای آن دلایل مهم برای خرداری این محصول می باشد. ضمن اینکه استفاده از آن فضایی کمی را اشغال و بدون داشتن قطعات اضافی به عنوان یک تخت محبوب با طراحی مینیمال شهرت پیدا کرده است.

انواع تخت باکس:

باکس تخت خواب به سه دسته اصلی زیر تقسیم می‌شود : 

  1. تخت باکس ثابت (هتلی)
  2. تخت باکس جکدار
  3. تخت باکس کشودار

سایزهای قابل ارائه تخت باکس:

تخت باکس همچون تشک در سایزهای استاندارد تولید و ارائه می گردد که به شکل یک نفره و دو نفره می باشند

تخت باکس یک نفره ۹۰*۲۰۰ سانتیمتر

تخت باکس یک نفره ۱۰۰*۲۰۰ سانتیمتر

تخت باکس یک نفره یا یک و نیم نفره ۱۲۰*۲۰۰ سانتیمتر

تخت باکس دو نفره ۱۴۰*۲۰۰ سانتیمتر

تخت باکس دو نفره کویین ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر (امکان سفارش ۲ عدد باکس ۸۰*۲۰۰)

تخت باکس کینگ دونفره ۱۸۰*۲۰۰ (به صورت ۲ عدد باکس عرض ۹۰ درکنار هم عرضه می شود)

تخت باکس کالیفرنیا دونفره ۲۰۰*۲۰۰ (۲عدد باکس عرض ۱۰۰ در کنار هم)

در سایزهای دونفره بزرگ، به علت سختی حمل و نقل، نظافت و برای بلند کردن به صورت ۲ عدد باکس در کنار هم قرار می ‌گیرد اما تشک آن یک تکه در سایز روی آن جای داده می شود.

تخت باکس

تشک برن چیست ؟

نیاز به یک سرویس خواب خوب و راحت از موارد مهمی است که همواره افراد به آن توجه دارند . این اقلام به عنوان یکی از موارد مهم و ضرورز ایت که در جهیزه ها نیز حضور دارد و هم در سیسمونی کودک یکی از نیازهای اصلی محسوب می شود. با توجه به اینکه سرویس خواب یکی از کالاهای با قیمت بالاتر نسبت به وسایل ریز دیگر به شمار می رود، لازم است تا دقت بالایی در خرید آن ها داشته باشید. بنابراین این موضوع باعث تولید انواع مختلفی در بازار کالای خواب شده است. تشک برن نمونه ای از این محصولات بوده که همواره طرفدارن زیادی را به خود جلب می نماید.

تشک های برن در دو دسته تشک طبی سفت و تشک طبی نرم طراحی و به فروش می رسد. ساختار این دو تشک به هم شباهت دارد و تنها تفاوت آن ها در استفاده از تشک نرم در سطح بالایی مموری فوم و در سطح فوقانی تشک سفت از اسفنج فشرده شده، می باشد.

تشک داتیس

انتخاب تشک داتیس تجربه ی یک خواب راحت را برایتان رقم خواهد زد. در زمان خرید  تشک داتیس لازم است تا با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مورد نیاز،مدل مناسب را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.تشک داتیس در انواع مختلفی ارائه می شود که با توجه به نیاز خود م یتوانید خریداری نمایید. از نمونه های این تشک عبارت اند از ، تشک طبی داتیس، تشک فنر منفصل داتیس یا تشک فنر متصل داتیس . به طور کلی موردی که در خرید شما موثر است بودجه،شرایط جسمانی و وزن می باشد. البته مهم ترین آن راحتی شما در هنگام خواب و تجربه یک خواب راحت است. تشک شما نباید باعث به کمر درد و درد های عضلانی شما گردد. تشک داتیس درابعاد استاندارد تولید می گردد و دارای پارچه ضد حساسیت دارد که از آلرژی های پوستی جلوگیری به عمل می آورد.

مزایای استفاده از تشک های تختخواب داتیس

تشک های تختخواب داتیس با توجه به شرایط جسمانی افراد مختلف تولید و ارائه می گردد. بنابراین برای افرادی که مبتلا به کوفتگی عضلانی و یا دیسک کمر و کمردرد شدید هستند مناسب است. این محصولات در مدل های طبی با رعایت استانداردهای لازم ارائه به شما عزیزان می شود.تشک های تختخواب داتیس در مدل های مختلف تهیه و عرضه می گردد و در تولید آن ها تمام استاندارد های لازم به لحاظ درجه سفتی سطح در تولید لحاظ شده است.

خرید تشک اصل داتیس

جهت خرید تشک اصل داتیس می بایست از نمایندگی معتبر با نماد اعتماد خرید صورت گیرد.

روی پک تشک و لیبل تشک لوگو شرکت داتیس  درج شده باشد.

دقت به نشان استاندارد درج شده بر روی لیبل تشک داتیس 

زمان خرید از فروشگاه معتبر فاکتور تشک خریداری شده را دریافت کنید.

تشک یک بسته پارچه ای بوده که موادهای ارتجاعی و نرم قرار در داخل آن باعث تفاوت آن با تشک معمولی شده است. امروزه تنوع بالای انواع آن باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه کرده است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می کنند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالتن ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویزگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا