کسب و کار

با اسب ثروت را به زندگی خود آوردم

من با ورود پرورش اسب توانسته ام ثروت بی کرانی را بدست آورم،گاهی شکست خوردم اما قوی تر پا شدم و ادامه که الان به اینجا رسیدم و یک میلیونر هستم. حال میخواهم در مطالب پایین چند نمونه را برایتان توضیح دهم.

اسب اصیل

در سال های گذشته یکی از ورزش هایی که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است، اسب سواری می باشد، که حتما باید در انتخاب این حیوان دقت نمود. از همین رو تجارت و صادرات اسب اصیل قیمت خرید و فروش روز آن دچار نوساناتی شده است. یکی از عوامل مهمی که موجب استقبال بازرگان های دیگر که کشور ها برای خرید اسب های ایرانی شده است؛ اصالت نژاد ها و آموزش دادن درست به این حیوان می باشد که برای سوار کاران حائز اهمیت است؛ زیرا از آسیب های جدی به آن ها جلوگیری می شود و دیگر عامل خرید این حیوان عمر طلانی و قدرت بدنی بسیار بالای آن می باشد. البته جالب است بدانید که مربی های اسب هم تمایل زیادی به تربیت گونه ی سرکش آن دارند تا اسبی تنبل، زیرا اسب سالم جسورانه حرکت می کند و به راحتی می توان آن را تربیت نمود. صادرات اسب، با توجه به شرایط نگهداری، کمی مشکل می باشد که شما می توانید از مراکزی خریداری نمایید که امکان ارسال آن به سهولت انجام شود و هزینه های جانبی آن سرسام آوری نداشته باشد. کشور ما بزرگترین تولید کننده و پرورش دهنده ی اسب های اصیل ترکمن و عرب می باشد، که از تمام دنیا و مخصوصا کشور های حوزه خلیج فارس برای خرید اسب های ایرانی تقاضای فراوانی دارند. تجار این کشور ها با شرکت در نمایشگاه های برگزار شده در کشور اقدان به خرید می نمایند، که بسیار برای آن ها هزینه بر می باشد. اسب اصیل دارای شناسنامه و گواهی نامه های معتبر جهانی می باشد، که از روی دی نی ای آن می توان به ویژ گی های آن دسترسی داشت.

اسب نژاد عرب

اسب نژاد عرب به دلیل وفاداری و نجابتی که دارند اکثر افراد به نگه داری از آن مشتاق هستند. یکی دیگر از دلایلی که اسب ها مورد توجه قرار گرفته است سوارکاری است که افراد انجام می دهند. این حیوان نجیب علاوه بر زیبایی از اصالت های مختلفی برخوردار است. سوارکاری با اسب از قدیم الایام بسیار توصیه شده و یکی از ورزش های پر از هیجان است و بیشتر جوانان در این دو دهه اخیر استقبال زیادی از مجموعه های آموزش سوارکاری داشته اند. همانطور که گفته شد اسب ها دارای انواع مختفی است که با توجه به نژادش قیمت آن تعیین می شود. اکثر اسب های موجود مانند اسب های عرب اصیل ایرانی دارای پوزه های کوچک، چشم و    مجرای تنفسی درشت هستند. این حیوان به خون گرمی، با احساس و با هوش بودن معروف هستند و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد و جزء گران ترین ها قرار دارد. تاریخچه این نژاد برای کشور های عربی است اما با به وجد آمدن برخی از جنگ ها و خرید و فروش ها این نژاد به ایران هم رسیده است. این نژاد از این حیوان دارای مشخصات ظاهری اسب عرب متفاوتی با سایر اسب ها دارد. این نژاد دارای سم های بزرگ و پاهایی عضلانی است. قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و چشمانی کشیده و پوزه ای کوچک دارند و مجرای تنفسی آنان درشت است. این اسب در کنار رنگ های شناخته شده ی خود به رنگ های خاکستری، کهر، ابرش، کرنگ یافت می شود.

اخبار مرتبط
اسب نژاد عرب

اسب جنگی

یکی از کشورهایی که در گذشته و امروز در پرورش اسب جنگی بی نظیر بوده است و در این حیطه به بهترین شکل عمل کرده ایران است، اسب کرد ایرانی جنگی پرشی پاکوتاه هم اصیل با نژاد است و هم این که زیبایی فوق العاده ای دارد، این نوع اسب طرفداران زیادی دارد و از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار می باشد که به دلیل ویژگیهای بسیار خوب، چابکی و زیبایی بی نظیر به عنوان یک اسب پر فروش مطرح می باشد. چابکی و ظاهر زیبای انواع اسب ایران جنگی زبانزد می باشد و همه آن را به عنوان یک اسب بی نقص و بی نظیر می شناسند که بسیار پر سرعت و سریع حرکت می کند و یکی از اسبهای اصیل و نژاده محسوب می شود که رنگهای مختلفی دارد و اغلب دارای صورتی کشیده و یالی زیبا است که ظاهر آن را چندین برابر جذاب تر می کند. اسب بی نظیر و زیبای ایران در جهان بی همتا است از دیرباز تا به امروز به عنوان یک اسب نژاده و بی مانند توانسته است خود را به مشتری ثابت نماید به نحوی که مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است و مشتری همیشه به دنبال جذب بهترین نوع آن است که مراکز پرورش و فروش بی واسطه خرید و فروش آن را بسیار راحت نموده است و باعث شده مشتری با اطمینان خاطر به خرید اصل آن اقدام نماید.

اسب جنگی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا