کسب و کار

با انجیر خشک برای خودم ثروت سازی کردم

امروزه بسیاری از افراد با کار آفرینی و تولید کارهایی که در منزل هم می توان انجام داد، خود و چندین نفر دیگر در تیم نوپای خود را ثروتمند و خوشبخت می کنند، یکی از این کارها که سختی زیادی هم ندارد تولید میوه خشک مانند انجیر خشک می باشد که من در این حوزه فعالیت خود را شروع کردم و به ثروت رسیدم.

انجیر خشک

نوعی میوه که خواص بسیار زیادی دارد انجیر سیاه است، این میوه چه خشک باشد و چه تازه سرشار از انرژی می باشد و حال آنکه انجیر خشک را در تمام فصول سال در فروشگاه های خشکبار در بسته های ۴۰۰ گرمی عرضه می شود.

انجیرخشک برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها موثر است، لذا لازم است مصرف آن را در رژیم غذایی خودتان قرار دهید، زیرا این میوه خشک شده خواص درمانی بی شماری دارد و طبع آن گرم و تر می باشد و استفاده از آن برای همه سنین مناسب است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با خواص این میوه آشنا شوید.

قیمت انجیر خشک کیلویی

انجیر خشک انواع مختلفی دارد و در درجات کیفی مختلفی تولید می شود که انجیر تازه و با کیفیت قیمت بالاتری نسبت به انجیر خشکهایی با سطح کیفی ضعیف تر دارند و همه افراد باتوجه به توان مالی خود می توانند انجیر خشک مورد نیاز را تهیه کنند. مورد دیگری که بر قیمت انجیر خشک کیلویی تأثیر دارد وضع بازار و میزان تقاضا و نرخ قیمتها است یعنی درصورتی که بازار با مازاد انجیر خشک مواجه شود قیمت انجیر خشک کیلویی کاهش می یابد و در صورت کمبود، قیمت انجیر خشک افزایش پیدا می کند.

 همچنین قیمت گذاری تولیدکنندگان مختلف با همه متفاوت است که هر تولید باتوجه به خدمات خود قیمت گذاری مخصوصی را برای انجیر خشک لحاظ می کند.

خشکبارها یکی از محصولات غذایی خوش طعم و مفید هستند که انجیر زرد خشک استهبان یکی از انواع آنها است که فروش این محصول به روشهای مختلف کیلویی و بسته بندی و عمده بدون واسطه صورت می گیرد که در ادامه به قیمت انجیر خشک کیلویی می پردازیم. انجیر یکی از میوه های مفید و سرشار از مواد مقوی مورد نیاز بدن است که طعم مطلوب و دلنشینی نیز دارد و این میوه محبوبیت زیادی داشته است.

قیمت انجیر خشک کیلویی

قیمت انجیر خشک فله

استفاده از میوه های مختلف برای بدن بسیار لازم و ضروری است به خصوص که امروزه میوه ها به صورت خشک شده هم مورد استفاده قرار می گیرد می خواهیم قیمت انجیر خشک فله محلی تازه به صورت عمده و فله در سرتاسر کشور وجود دارد با شما صحبت کنیم.

شما می توانید هزینه بسته بندی را پرداخت نکنید و در حجم بالا آن را تهیه ‌کنید کاملا به صرفه برای فروشنده می باشد تا قیمت انجیر خشک فله را کاهش دهد تا برای شما هم به صرفه باشد و افرادی که در زمینه خرده فروشی فعالیت دارند و یا اینکه مغازه دارند و یا بسته بندی محصول را در اختیار دارند می ‌توانند به صورت عمده انجیر خشک خریداری کنند و در حجمهای کوچک و بسته بندیهای مناسب تر آن را  برای عرضه به بازار به فروش برساند.

قیمت انجیر خشک فله

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا