دانش و فناوری

با این برنامه موبایلی کمتر پول اینترنت بدهید

گوگل برنامه ای به نام Triangle عرضه کرده که با استفاده از آن می توان میزان مصرف داده دیگر برنامه های موبایلی را کاهش داد و از هزینه مصرفی برای دسترسی به اینترنت همراه کاست.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از نئووین، امروزه با افزایش استفاده از اینترنت در گوشی ها و تبلتها، مدیریت میزان مصرف داده اهمیت چشمگیری یافته و بی توجهی به این امر باعث صدور قبض های سنگین تلفن همراه برای کاربران می شود.

اگر چه برنامه های موبایلی متعددی برای مدیریت مصرف اینترنت همراه عرضه شده، اما با توجه به اینکه سیستم عامل اندروید توسط خود گوگل طراحی شده، برنامه مدیریت مصرف داده تولیدی این شرکت کیفیت بهتری در این زمینه خواهد داشت.

برنامه Triangle کاربران را از میزان مصرف داده توسط برنامه های مختلف آگاه کرده و به آنها امکان می دهد تا جلوی دسترسی برخی برنامه ها به اینترنت را بگیرند. برنامه یاد شده فعلا تنها در برخی کشورهای آسیایی در دسترس است و مشخص نیست چه زمانی برای عموم عرضه می شود.

نمایش اطلاعات مربوط به میزان شارژ کاربران سیم کارت های پیش پرداخته، ارائه خدمات بارگذاری برخی برنامه های موبایلی بدون مصرف حجم اینترنت و هدیه حجم اینترنت در صورت استفاده از برخی برنامه ها از جمله قابلیت های Triangle است.

گوگل قبلا قابلیتی برای کاهش مصرف حجم اینترنت را به نسخه اندرویدی مرورگر کروم افزوده بود و نسخه ای سبک تر از برنامه یوتیوب به نام یوتیوب گو را هم عرضه کرده بود. انتظار می رود Triangle بیشتر در کشورهای در حال توسعه مورد استقبال قرار بگیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا