کسب و کار

با این روش کائنات مرا مملو از ثروت ساخت

زمانی که من با همه امید و انگیزه و تلاش مشغول به پخت و فروش انواع شیرینی بودم، کائنات با دیدن تلاش های بی وقفه بنده ثروت را به زندگی ام سر ریز کرد.

شیرنی آلمانی

افرادی هستند که به صورت خانگی اقدام به فروش شیرینی آلمانی می کنند باید دقت داشته باشید که همه موارد بهداشتی را رعایت کنند. نکاتی که در زمان خرید شیرینی وانتخاب و نگهداری شیرینی باید رعایت شود این موارد می باشد که حتما از قنادیهای معتبر اقدام به خرید کنید اگر تمایل به تهیه شیرینی به صورت خانگی دارید از فرد مورد نظر و محل کارگاه آن اطمینان داشته باشید که اصول بهداشتی را رعایت کنند.

شیرنی کره ای

به واسطه برقراری ارتباط بین کشورها همه توانسته اند محصولات غذایی دیگر کشورها را امتحان کنند یکی از مواد غذایی که شما می توانید انواع آن را در کشور خودمان پیدا کنید شیرینی کره ای می باشد که دارای انواع مختلفی همچون شیرینی پای سیب است که یکی از بهترین انواع آن بلغاری می باشد همانطور که نام این شیرینی مشخص است این نوع شیرینیها، یکی از شیرینیهای سنتی بلغارستان می باشند که امروزه به دلیل محبوبیتی که این شیرینی در بین عامه مردم پیدا کرده است.

می توان گفت شیرینی بلغاری در سراسر جهان یافت می شود این نوع شیرینیها بسیار ترد می باشند و با انواع پودرهای پسته، بادام درختی، نارگیل، گل محمدی و غیره تزیین می شود که این پودرها می توانند باعث افزایش مواد مغذی این نوع شیرینیها شوند در حال حاضر شما اگر قصد تهیه شیرینیهای کره ای را داشتید می توانید از روشهای متعددی که در این راستا وجود دارند اقدام به تهیه این شیرینیها کنید.

شیرینی نارگیلی

شیرینی نارگیلی

دیگر رسوم ما ایرانیان که در آن از شیرینی نارگیلی استفاده می شود، شب یلدا می باشد که طولانی ترین شب در زمستان است و در این شب تمامی آشنایان به دور هم جمع می شوند و با انواع خوراکیها از آنها پذیرایی می شود خوشمزه ترین خوراکی در این شب شیرینی نارگیلی تازه می باشد بسیاری از افراد و مخصوصاً مادران دوست دارند که این شیرینی خوشمزه را برای فرزندان و عزیزان خود در خانه تهیه نمایند اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به این کار علاقه دارید و یا به شیرینی نارگیلی و یا شیرینی دانمارکی مجلسی آماده دسترسی ندارید در این قسمت به توضیح طرز تهیه آن می پردازیم مواد لازم برای تهیه شیرینی نارگیلی پودر نارگیل یک پیمانه روغن مایع ۱۰۰ گرم سفیده تخم مرغ ۴ عدد وانیل نصف قاشق چای خوری و مقداری آبلیمو می باشد اولین مرحله مقداری پودر نارگیل را به همراه بخشی از روغن مایع و سفیده تخم مرغ و شکر به صورت دستی یا با همزن ترکیب می کنیم تا مواد یکدستی را به دست آوریم سپس باقیمانده روغن و سفیده تخم مرغ را به آن اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا غلظت مناسبی را به دست آورده پس از آن در قابلمه آب ریخته و آن را جوش می آوریم مواد را به کاسه فلزی انتقال دهید.

شیرینی نارگیلی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا