کسب و کار

با بردباری و تلاش قله های ثروتمندی را فتح کردم

در زندگی همیشه در حال یادگیری باشید. بهانه ها تنها دلیل پسرفت و جا ماندن هستند پس از امروز شروع کنید و بهانه ها را کنار بگذارید. من هم با بردباری و تلاش پیشه کردن مسیری جدید در حوزه تجارت را آغاز کردم و امروزه یکی از افراد موفق این حوزه می باشم. در ادامه با من همراه باشید.

بیل مکانیکی کوماتسو ۸۰۰۰

بیل مکانیکی کوماتسو ۸۰۰۰ از جثه ی بسیار بزرگ برخوردار می باشد، و برای صنعت راه سازی به عنوان یک غول مکانیکی راه را حفاری می کند. به عبارتی تمام کارهای سختی که این بیل مکانیکی بسیار بزرگ انجام می دهد توسط بیل آن صورت می گیرد، و این بیل نقش مهمی را ایفا می کند و خاک های حفاری شده را با بیل جا به جا می کند.

بیل مکانیکی کوماتسو ۲۲۰

بیل مکانیکی کوماتسو ۲۲۰ به دلیل کارایی بالا در ازای قیمت، از پروفروش ترین و معروف ترین بیل مکانیکی های حال حاضر ایران است. به دلیل قیمت مناسب، این محصول برای پروژه های کوچک بسیار مناسب است. این بیل مکانیکی، از نوع زنجیری می باشد و به همین دلیل توانانی حرکت و کار در مکان های صعب العبور و با شیب بالا را نیز دارد.

اخبار مرتبط
بیل مکانیکی کوماتسو 220

بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰

بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰ یکی از بیل های مکانیکی پر طرفدار شرکت کوماتسو به شمار می رود. این بیل مکانیکی قدرتمند وزنی معادل با ۴۱,۰۰۰ کیلو گرم را دارد که یکی از سنگین ترین بیل های مکانیکی به شمار می رود. به طور کل بیل های مکانیکی کوماتسو از لحاظ نیاز به قطعات یدکی، یکی از کم درد سر ترین بیل های مکانیکی در بازار هستند.

بیل مکانیکی کوماتسو 400

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا