کسب و کار

با تغییر سبک زندگیم، ثروتمند شدم

بعد از اینکه وارد دنیای تجارت روی انواع شیلنگ شدم تصمیم گرفتم سبک زندگی ام را تغییر بدم و با برنامه ریزی به هدف هایی که داشتم برسم، از همین رو با اساتید و افراد موفق در این حوزه ارتباط بر قرار کردم و بعد از مشورت با انها و تغییراتی در روند کار و زندگی ام، به ثروتی که می خواستم رسیدم.

شیلنگ

در این مقاله، قصد داریم با بیان توضیحات جامعی درباره ویژگی های مختلف شیلنگ های آب، یک راهنمای خرید جامع و مطمئن از آن ها را به شما ارائه کنیم. چنانچه قصد خرید شیلنگ آب را دارید، اکیدا توصیه می کنیم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید . زیرا قصد داریم تا شما را با تمام ویژگی های شیلنگ آب آشنا کنیم تا ضمن کسب اطلاعاتی کامل درباره آن ها، بتوانید خریدی درست و مطمئن انجام دهید.

شیلنگ آب لوله ای تو خالی و منعطف می باشد که از آن برای انتقال آب از نقطه ای به نقطه ای دیگر استفاده می شود. شلنگ های آب عموما دارای شکلی استوانه ای بوده و سطح مقطعی آنها حالت دایره ای دارد. در طراحی و ساخت یک شلنگ آب مواردی از قبیل کارکرد ، اندازه ، فشار قابل تحمل ، وزن ، طول و … همگی نقش مهمی دارند. جنس شلنگ معمولا از موادی نظیر پلی اورتان، پلی اتیلن، پی وی سی یا لاستیک می باشد که ممکن است از یکی از این مواد یا ترکیبی از آن ها ساخته شود.

اخبار مرتبط

شیلنگ آب

امروزه شیلنگ آب ها توانسته اند به روش های مختلفی، در انجام کارها به انسان ها کمک رسانی نمایند. برای مثال یکی از شیلنگ های آب پرکاربرد و پر طرفدار، یک نمونه از شیلنگ های pvc بوده که شیلنگ ژله ای نام دارد. از شیلنگ های ژله ای برای آب دادن به درخت ها، نهال ها و گیاهان باغ و باغچه استفاده می شود. برخورداری از ساختار ژله ای در این نوع شلنگ ها سبب می شود که ریشه درخت به داخل آنها وارد شده و از آب داخل آنها سیراب شود.

به طور مختصر و مفید می توان گفت که شیلنگ های آب عمدتا از پلاستیک ساخته می شوند. مهمترین دلیل استفاده از پلاستیک ها در ساخت شیلنگ آب خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری آنهاست که برای یک شیلنگ آب جزو الزامات محسوب می شود. تقریبا تمامی شیلنگ های آب از پلاستیک های پلی اتیلن یا پی وی سی ساخته می شوند.

مهم ترین خاصیت بکارگیری نخ یا اصطلاحا منجید در ساخت شیلنگ آب استحکام بخشیدن و افزایش عمر شلنگ آب است. به طور کلی شیلنگ های آب دارای منجید یا نخ در مقایسه با شیلنگ های معمولی از دوام و طول عمر بیشتری برخوردار هستند. لذا در صورت مراقبت مناسب از این نوع شیلنگها، می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد.

شیلنگ آب

شیلنگ آب باغبانی

مقاومت در برابر خوردگی : اکثریت شیلنگ ها در برابر عبور جریان الکتریکی عایق می باشند. اما معمولا شیلنگ آب باغبانی ساخته شده از جنس پی وی سی هستند که در مقابل خوردگی از خود مقاومت نسبتا خوبی نشان می دهند.

مقاومت در برابر سوختن : به طور کلی با توجه به اینکه مواد پلاستیکی پتانسیل بالایی در آتش سوزی دارند، شیلنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و احتمال آتش گرفتن آن وجود دارد. حتی با وجود آنکه پی وی سی به ماده خود خاموش شونده نیز معروف است، باز هم این احتمال وجود دارد که شیلنگ های آب PVC در شرایطی دچار آتش سوزی شوند. حتما در فصل تابستان و زمستان بعد از پایان کار با شیلنگ، آب درون آن را خالی ساخته و آن را به صورت حلقه شده جمع کنید. برای سهولت در انجام این کار می توانید از انواع قرقره های شیلنگ آویز استفاده نمایید که مدل های مختلفی از آنها در فروشگاه ابزارین موجود می باشد.

شیلنگ آب باغبانی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا