کسب و کار

با تغییر نگرش توانستم پولدار شوم

زمانی که نوع نگاه و نگرش خود را به تجارت تغییر دادم  و شروع به فعالیت در زمینه سنگ مرمریت صلصالی طلایی و طوسی کردم به سرعت توانستم در این زمینه پیشرفت کنم و درآمد خود را چند برابر کنم.

سنگ مرمریت صلصالی

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم، عوامل مهمی هستند که در تعیین قیمت سنگ مرمریت صلصالی بسیار موثر می‌باشند و در این رابطه تعیین قیمت سنگ مرمریت حمزاوه یا سنگ مرمریت مشکی نیز به عوامل معرفی شده در بخش قبلی بستگی دارد، به طوری که هرچه سنگ مرمریت حمزاوه با ابعاد بزرگتر و ضخامت بیشتری تهیه نمایید که شیوه فرآوری آن نیز پیچیده‌تر بوده باشد، طبیعتا دارای قیمت بیشتری نیز خواهد بود. البته ذکر این مورد نیز حائز اهمیت است که علاوه بر عوامل گفته شده، میزان صادرات و واردات سنگ‌های مرمریت حمزاوه موجود در بازار سنگ نیز بر روی تعیین قیمت آن تأثیرگذار می‌باشد. یکی دیگر از انواع سنگ مرمریت که دارای رنگ زمینه‌ای مشکی است و در دسته‌ی سنگ‌های ساختمانی لوکس و شکیل قرار می‌گیرد، سنگ مرمریت دراگون می‌باشد. این سنگ برخلاف سنگ مرمریت چیتا و سنگ چینی دارای رگه‌های سفید است و از آنجایی که مقاومت بالا و جذب آب پایینی دارد، می‌توان از این سنگ در مکان‌هایی که در مجاورت آب و رطوبت نیز هستند، به راحتی استفاده کرد.

سنگ مرمریت طلایی

درساختمان سازی برای نواحی اطراف سنگفرشهای داخلی، از کاشی و سنگ مرمریت طلایی خوی استفاده می نمایند و این نوع سنگها دارای یک تم قرمز با رگه های ظریف کرم می باشد و اغلب برای اجرای دکوراسیونهای لوکس داخلی و دیوارهای لابی در هتلها از آن استفاده می نمایند همچنین قیمت سنگ مرمریت قرمز خوی به عوامل متعددی از جمله ابعاد و مرغوبیت و مواد مورد استفاده در تولید سنگهایی مثل اپوکسی و میزان دقت در برش سنگها بستگی دارد.

درجه بندی انواع سنگهای ساختمانی از جمله سنگ گچ دارای استاندارد مشخصی نمی باشند و تولید کنندگان سنگ مرمریت گل یخی خوی این نوع سنگ را براساس تعاریف خاص خود تفکیک می نمایند و سنگهای مرمریت گل یخی با دارا بودن زمینه ی کرم و هاله های بسیار ظریف به مانند عبور نور ازسنگ منعکس می شوند و این نوع سنگها دارای تراکم بسیار بالایی می باشند همچنین ازسنگهای مرمریت گل یخی برای دیزاین کف پذیرایی منازل و سایر فضاهای مجلل  استفاده می گردد. پارامترهایی از جمله: میزان قطور بودن سنگ و سالم بودن و عاری از هرگونه شکستگی، نداشتن هیچ گونه ناخالصی و آسیب در سنگ، میزان مرغوبیت آن را تعیین می نماید.

سنگ مرمریت طلایی

سنگ مرمریت طوسی

بسیاری از افراد که در صدد هستند تا پله های خود را با نوع خاصی مزین نمایند و از طرفی نیز شاهد هیچ گونه آسیبی به آن نشوند، انتخاب سنگ مرمریت طوسی سفید روشن می تواند مناسب این امر باشد. کیفیت تولید سنگ مرمریت روشن از بهترین نوع سنگها و همچنین زیباترین نوع محصولات است که با ظرافت خاصی می تواند نقش خارق العاده ای را به فضای داخلی ساختمانها داشته باشد.

چنانچه در صدد نوعی از محصول می باشید که با دارا بودن زیبایی خود از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار باشد، نوع سنگ مرمریت زرد می تواند بسیار مناسب باشد. سنگ مرمریت زرد و سنگ مرمر نیز به مانند سایر اقسام دیگر توانسته است ویژگیهای ساب خوردگی در مقادیر بالا را داشته باشد تا از این طریق به یکی از نمونه های بدون ترک خوردگی و همچنین عدم سایش پذیری تبدیل شود.

از دیگر نوع محصولاتی که دارای ظاهری قرمز بوده و رگه های زیبای کرمی را در خود جای داده، سنگ مرمریت زرشکی می باشد که با برش در اقسام مختلف استقبال بی نظیری را به همراه آورده است. سنگ مرمریت زرشکی تهیه شده از بهترین سنگ آهن با ظاهر متمایز خود مناسب برای فضای داخلی ساختمانها و کف تمامی محیطها به شمار می رود.

سنگ مرمریت طوسی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا