کسب و کار

با تقویت باورهای خود به ثروت رسیدم

من زمانی که بر روی باورهای خویش کار کردم توانستم به سرعت در حوزه ی سنگ مرمریت صلصالی طوسی و طلایی پیشرفت کنم و به درآمد بالا برسم. برای آشنایی با این سنگ ها می توانید متن زیر را بخوانید.

سنگ مرمریت صلصالی

یکی دیگر از انواع سنگ مرمریت صلصالی مورد استفاده در ساختمان سازی، سنگ مرمریت بارسلونا می‌باشد. تفاوت این سنگ با سایر سنگ‌های مرمریت در طیف رنگی آن است. سنگ مرمریت بارسلونا به دلیل ناخالصی بیشتری که دارد، از رنگ تیره‌تر و متمایل به مشکی برخوردار بوده که همین موضوع باعث می‌شود تا این نوع سنگ مرمریت سفید انتخاب خوبی برای سنگ فرش کردن مکان‌هایی مثل کف پارکینگ‌های ساختمان‌ها به حساب بیاید. اصلی‌ترین منابع و معادن سنگ‌های مرمریت در کشور ایتالیا وجود دارند اما در کشور ما نیز معادن زیادی مثل معدن سنگ مرمریت جویم هستند که می‌توان از آنها انواع سنگ تراورتن را استخراج و فرآوری کرد. در واقع معدن سنگ مرمریت جویُم یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین این معدن‌ها است که در شهرستان جویُم که در جنوب استان فارس واقع شده است، وجود دارد.

شهرت و معروف شدن سنگ مرمریت جویم و این معدن را می‌توان مربوط به میزان بالای سنگ مرمریت استخراج شده از این معدن دانست، همچنین کیفیت و خلوص بالای سنگ‌های مرمریت این معدن نیز از دیگر دلایل معروف بودن سنگ مرمریت جویم به حساب می‌آید.

سنگ مرمریت طلایی

در سنگهای مرمریت هرچه رنگ سنگ مرمریت طلایی یکدست باشد به همان میزان دارای ارزش بیشتری می باشد و سنگ مرمریت سفید خوی قیمت در صورتی که خطهای کمتری در ساختار خود داشته باشد، از نظر قیمت گران تر می باشد و بالا بودن ضخامت سنگ در افزایش قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. عناصر متنوعی که درمرمریتها وجود دارد، موجب ظاهرشدن ویژگیهای بارزی در آن می گردد و یکی از این ویژگیها، رنگ سنگ مرمریت می باشد و بعضی از پرمصرف ترین رنگهای مرمریت شامل  رنگهای سیاه و مرمیت قرمز و قهوه ای و طوسی و کرم هستند.

انواع مجسمه برنجی افراد مشهور و شخصیتهای مهم از سنگ مرمریت خوی بسطام ساخته شده است و قیمت نهایی برای سنگهای مرمریت تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله ضخامت و کیفیت و ابعاد گواگون سنگی که مورد استخراج قرار می گیرد، می باشد.

سنگ مرمریت طلایی

سنگ مرمریت طوسی

یکی دیگر از محصولاتی که با دارا بودن ظاهر زیبای خود موجب استقبال فراوانی شده است، سنگ مرمریت طوسی پرشین کرم می باشد که از میزان ساب خوردگی بالایی برخوردار بوده و با دارا بودن رنگ جذاب خود به یکی از بهترین محصولات تبدیل شده است. لازم به ذکر است سنگ مرمریت کرم در اثر دگرگونی نوع آهکی زیر فشار و دمای بالایی ایجاد شده و کانی موجود در آن نیز کلسیت می باشد. چنانچه بخواهید سنگی را در اختیار داشته باشید که صاف و یکدست و بدون رگه باشد، نوع مرمریت کرم را انتخاب نمایید که بسیار شیک و کاربردی بوده و مناسب برای فضای منزل شما می باشد. از ویژگیهای مورد توجهی که می توانیم برای محصول بسیار کاربردی یعنی سنگ مرمریت جدید گلدن بلک ذکر نماییم، دارا بودن ضخامت بالای رگه های آن، پس زمینه مشکی و رگه های طلایی می باشد که استقبال بالایی را از سوی مشتریان به همراه آورده است. سنگ مرمریت گلدن بلک از بهترین معادن موجود در ایران استخراج شده و قابلیت عرضه به صورت اسلب را داشته و از این نظر موجب کاربرد فراوان در مکانهایی با متراژ بیشتر می باشد.

سنگ مرمریت طوسی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا