کسب و کار

با تمرکز بر روی کارم ثروتمند شدم

بیشتر افراد بر این باور هستند که تنها زمانی ثروتمند خواهند شد که سرمایه اولیه زیادی داشته باشند اما من توانستم با سرمایه کم و تمرکز بر روی کارم به در حوزه سنگ به درآمد بالایی برسم.

سنگ باریت

کارخانه سنگ باریت وظیفه تولید محصولات فراوری شده از سنگ باریت دانه بندی با عرضه مستقیم به سراسر کشور را دارد. سنگ باریت یک محصول باارزش است که فروش آن به‌صورت خام به کشور‌های خارجی، فرصت استفاده از قابلیت‌های بی‌نظیر این سنگ را از بین می‌برد.

در صورتی که سنگ باریت در داخل کشور فراوری شود، علاوه بر رونق صادرات موجب افزایش قیمت فروش آن می‌شود. کارخانه سنگ باریت مهاباد نقش بسزایی در این زمینه دارد و سعی می‌کند سالانه حجم عظیمی از منابع سنگ باریت را به ماده باارزش تبدیل کند. خوشبختانه این کارخانه توانسته است تعداد زیادی فرصت شغلی برای افراد ایجاد کند.

سنگ باریت، یک سنگ معدنی متشکل از سولفات باریم است که از معادن، طی فرایندهای شست و شو، جداسازی و شناورسازی استخراج می‌شود. این سنگ معمولاً به صورت ناخالص همراه با مواد معدنی دیگر در ماسه، چشمه‌های آبگرم و ماسه سنگ یافت می‌شود.

سنگ چینی

در شروع این بحث بهتر است درباره قیمت سنگ چینی الیگودرز و خرید سنگ پلاک چینی و فروش سنگ پله صحبت کنیم. سنگ چینی از توده های سنگ آهکی بر اثر عامل های درونی چون فشار و حرارت به وجود می آیند. این سنگها و سنگ پله را در نقاط مختلف می توان استفاده کرد که ماندگاری آن بستگی به میزان ترکیبات شیمیایی موجود در آن و مکان مربوطه دارد.

باید گفت قیمت سنگ چینی الیگودرز به عوامل مختلفی چون نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضای این محصول بستگی دارد. مواد اصلی تشکیل دهنده بیشتر سنگ های چینی از کلسیت می باشد. کانی های موجود در سنگ های چینی و دولومیت خام موادهایی چون گرافیت، کوارتز، سیمونیت، پریت می باشد. اغلب این سنگها دارای رگهای تیره یا روشن هستند که دلیل آن وجود مواد کربنی در آن هاست.

سنگ چینی

سنگ ساختمان

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین مصالح ساختمانی که از زمانهای قدیم تا امروزه از آنها استفاده می کنند، سنگ ساختمان است که محلات در ایران، یکی از بزرگ ترین شهرهای تولید کننده ی انواع سنگ به خصوص تراورتن است که آنها را به شیوه های مختلف تولید و روانه بازار می کنند.

سنگ دارای قابلیتهای منحصر به فرد و ویژه ای است که قابل استفاده در مناطق مختلف و کاربردهای گوناگونی است که این محصولات را به یکی از پر کاربرد ترین نمونه های مصالح در جهان تبدیل کرده است.سنگ دارای کاربردهای بسیار بالایی است که از آنها برای طراحی و نمای فضای داخلی و بیرونی ساختمانها استفاده می کنند که دارای انواع بسیار متنوعی هستند که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگیهای گوناگونی می باشند که از هر کدام از آنها، مطابق با مکان و شرایط مختلف استفاده می کنند.

در بین نمونه های مختلفی که از انواع سنگ در جهان وجود دارند، تراورتن یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین انواع آنها است که با توجه به زیبایی و جنسی که دارند، از آنها در مکانهای مختلف و برای طراحیهای گوناگون مصرف می کنند. محلات یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین شهرهای تولید کننده ی انواع سنگ ساختمانی در ایران است که این محصولات را در اندازه ها و شکلهای گوناگون تولید و روانه بازار می کنند که دارای قیمت و کیفیتهای مختلفی می باشند.

سنگ ساختمان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا