کسب و کار

با تولید انواع شیره یک تاجر موفق شدم

با شروع کارم در منزل و تولید انواع شیره در حجم های کم برای اقوام و بستگان کم کم به این کار علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم تا به یک تاجر موفق تبدیل شوم پس با جدیت بیشتری مسیرم را ادامه دادم  دادم و عرصه فعالیت خود را گسترده تر کردم و به هدفم که ثروتمند شدن بود رسیدم.

شیره انگور خانگی

می‌توانید شیره انگور خانگی را با آب جوش مخلوط‌ نمایید و مقداری زعفران به آن اضافه نمایید و این شربت را درون یخچال قرار داده و بعد از خنک شدن، آن‌ را میل کنید، همچنین می‌توانید به جای شکر در ‌انواع حلواها و یا شیر برنج از شیره انگور استفاده نمایید.

از دیگر مواردی که می‌توان شیره انگور را با آن ترکیب و سرو نمود ارده می‌باشد و به میزان مساوی، شیره ی انگور و ارده را با هم ترکیب کرده و به عنوان صبحانه یا میان وعده و نوش جان کنید.

یکی از بهترین زمان‌های خوردن شیره انگور، فصول سرد می باشد و بدن انسان به‌ علت مواجهه با هوای سرد، دچار ضعف شده و به دلیل خاصیت های بی‌شماری که شیره انگور جهت درمان و تسکین بیماری‌های فصول سرد دارد، خوردن شیره انگور در زمستان از اهمیت بالایی، برخوردار می‌باشد.

شیره انگور سیاه

ما قصد داریم تجارت خود را در سراسر جهان گسترش دهیم. اگر می خواهید پیشنهادات شگفت انگیز ما را در مورد قیمت شیره انگور سیاه و خدمات حمل و نقل دریافت کنید، با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آخرین اما نه کم اهمیت، ما در هر شرایطی که بخواهید انعطاف پذیر هستیم. بنابراین، دریغ نکنید. فرم درخواست را در وب سایت ما پر کنید تا بهترین معامله را دریافت کنید!

شرکت شیره انگور یزد معتبر و مبتکر است که با اتخاذ سیاست فروش جدید فعالیت خود را گسترش داده و به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و صادرکنندگان ملاس انگور شناخته می شود. شرکت ما بهترین ملاس انگور را با بسته بندی مدرن مطابق با نیاز مشتریان تهیه و صادر می کند.

در درازمدت، ما قصد داریم در سال‌های آتی تنوع محصولات خود را گسترش دهیم و طی ۱۰ سال آینده به بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده این نوع محصولات در سراسر جهان تبدیل شویم.

شیره انگور سیاه

شیره انگور ملایر

در کل ایران بیش از صد نوع انگور وجود دارد که شیره انگور ملایر مرغوب (دوشاب درجه یک)را فقط از انگور های شیرین ، دانه درشت و آنهایی که آب کمتری خورده اند تهیه می کنند.

شیره انگور به سه دسته زیر تقسیم می شود:

-شیره انگور ملایر

این نوع شیره سفت و دارای رنگ قهوه ای روشن (مایل به عسل)می باشد.

-شیره انگور همدان

این نوع شیره شل تر ،شیرین تر و پر رنگ تر از شیره ملایر می باشد.

-شیره انگور اردبیل

این نوع شیره ،شل تر و پر رنگ تر از دوشاب همدان است.

شیره انگور مرغوب شامل مشخصات زیر می باشد:

۱-مزه سوختگی ،ته مزه خاک و پوسیدگی ندهد.

۲-رنگ شیره انگور در ظرف پرحجم مشکی می باشد و وقتی داخل قاشق ریخته می شود به رنگ قهوه ای روشن در می آید ،البته به استثناء شیره ملایر )

۳-شیره مرغوب و با کیفیت شفاف و بدون ناخالصی می باشد. ۴-شیره انگور مرغوب سفت بوده و رقیق نمی باشد.

شیره انگور ملایر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا