کسب و کار

با تکرار و تمرین تخصصم را افزایش دادم و به درآمد رسیدم

برای آنکه بتوانم در کسب و کار و تجارتم بر روی کاشی های لعابدار موفق و ثروتمند شوم آموزشها و دستورات اساتید این حوزه را مو به مو آموختم و تکرار و تمرین زیاد انجام دادم و سپس به نتیجه رسیدم .

کاشی لعابدار شوش

در مورد قیمت کاشی لعابدار شوش و  کاشی سرامیک ارزان برای دیوار و کف با هم متفاوت است و بر پایه خاک آن قیمت گذاری می شود چرا که کیفیت آن فرق می کند لذا کاشیهایی که از کیفیت بالا و در درجه پخت بالایی برخوردار باشند اوصلا قیمت آن بیشتر است و در میان انواع آن طرحهای براق دارای محبوبیت بیشتری هستند لذا فروش این نوع بالاتر و ظرافت مطلوبتری دارد. در میان انواع سرامیکها، مدل طرح سنگ آن از جدیدترین نمونه ها برای پوشش کف و دیوار می باشد از ویژگی های این نمونه ماندگاری بالا و تمیزکاری آسان آن را بر انواع سرامیک طرح سنگ از نمونه های دیگر خود ارجح تر نموده است که بیشترین حجم استفاده را به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به سنگهای طبیعی به خود اختصاص داده است.

کاشی مرجان

کاشی ها و سرامیک ها از نظر محکم بودن با هم تفاوت هایی دارند برای ظرافت فوق العاده در کاشی از بهترین پرس به صورت کمتر استفاده شده ولی در سرامیک برای اینکه استحکام آن در کف ساختمان فوق‌العاده باشد از پرس بسیار سنگین تر استفاده شده است و کاشی مرجان در برابر بسیاری از عوامل محیطی مثل آب و هوا و هوای سرد و هوای داغ و نور خورشید مقاومت آنها کمتر بوده ولی سرامیک ها را با مقاومت بالاتر برای دیوار و کف ایجاد کرده‌اند که در واقع سرامیک در رطوبت را انجام داده و کاشی ها هم همین کار را انجام می‌دهند برای بسیاری از آپارتمان ها و ساختمان های اجرایی خود می توانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.تولید کننده های بزرگ و سرمایه‌گذاران سرا سرامیکهای درجه یک و کاشی های عالی بهترین آنها را در شهرهای مختلف توزیع و عرضه کرده‌اند و پخش آن ها درآمدهای خوبی به دست می آورند صادرات سرامیک های تولید شده و کاشی های مرغوب با بسته بندی های ایده آل به کشورهای عربی و آسیایی و آفریقایی انجام می شود.

کاشی مرجان

کاشی و سرامیک استخری

افرادی دنبال مصالح نمونه خاص برای ساخت استخر خود می‌باشد که امروزه کاشی وسرامیک استخری یکی از پر طرفداران این کاشی خواهند بود. علاوه بر استخر مکانهای دیگیری نیز وجود دارند که از این محصول استفاده خواهند کرد.کاشی استخری به علت طرح و زیبایی که دارد در قسمتهای هنری زیاد توجه عموم را جذب کرده است. این محصول در کل به سه دسته اصلی تقسیم خواهند شد که می‌شود به سنگی، شیشه ای و سرامیکی اشاره کرد.از قدیم تا به حال از کاشی شیشه ای بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. در ضمن باید گفت که طول عمر این محصول اینطور خواهد بود که بستگی به طریقه نصب آن می‌باشد. در زمان خرید این محصول باید به چند نکته توجه کنید تا بعد از استفاده دچار مشکل نشوید.

کاشی و سرامیک استخری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا