کسب و کار

با دنبال کردن آرزوهایم به اوج موفقیت رسیدم

ثروت بیشتر از این که از مربوط به مقدار پول موجود در حساب بانکی باشد، مربوط به نحوه تفکر افراد است. از این رو من با پرورش ذهن خود ثروت ساز شدم و موفق شدم که در زمینه تجارت یونجه به تاجری زبان زد تبدیل شوم و آرزوی ثروتمند شدن خود را محقق کردم. اکنون به علاقه مندان این حوزه توصیه می کنم که این محصول ناب را بهتر بشناسید.

یونجه قره

یونجه قره یکی از انواع پر فروش یونجه محسوب می شود. خانومهای باردار از دسته افرادی هستند که مصرف یونجه قره به آنها توصیه می شود زیرا خواص بسیار زیادی در این گیاه نهفته است. این گیاه پر از خواص می تواند خون کاملا پاک تولید کند و همچنین می تواند ترشح شیر مادران را افزایش دهد. یونجه به دلیل دارا بودن انواع مواد معدنی مصرف آنها برای کودکانی که در حال رشد هستند و استخوان بندی آنها محکم نیست مفید است. جالب است بدانید که گیاه یونجه دو برابر اسفناج از آهن برخوردار می باشد و می تواند بهترین ماده ی غذایی برای افرادی که دچار کم خونی هستند محسوب شود.

یونجه مائوپا

قیمت خرید یونجه مائوپا از ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان می باشد. این محصول در هوای خشک و آفتابی حبوبات را با سه تا هفت دانه تولید کند و نیاز بسیار کمی به کود مصنوعی دارد. در زمانهای گذشته استفاده های زیادی از این گیاه می شده اما امروزه استفاده های آن در طب سنتی کمتر شده است. پرورش گیاه یونجه در زمان گذشته بیشتر برای غذای چهارپایان بوده است اما در گذشت زمان در طب سنتی به خواص بی شمار آن پی برده شد و امروزه برای بیماریهای مختلفی تجویز می شود. یونجه برای رفع دیابت بسیار مفید است که چرا مصرف این گیاه باعث صاف شدن خون و پاکی آن می شود.

یونجه مائوپا

یونجه مرغوب

یونجه مرغوب را می توانید از مراکز معتبر تهیه نمایید. یکی از گیاهان دولپه ای و گلدار که از خانواده ی باقالیان می باشد یونجه ها می باشند. یونجه های نوع وحشی یکی از بهترین نوع گیاهان هستند که مصرف آن با سرکه می تواند در لاغری موثر باشد. یونجه ها به دلیل داشتن انواع ویتامین و پروتئین به عنوان یکی از بهترین و مقوی ترین مواد خوراکی برای دامها شناخته شده اند به طوریکه می توانند در رشد دامها تاثیر بسزایی داشته باشند. بسیاری از فراد فکر می کنند که یونجه ها فقط برای دامها مورد استفاده قرار می گیرند اما بهتر است بدانند که یونجه ها منبع غنی از انواع ویتامین و مواد معدنی هستند که می توانند برای انسانها هم مفید واقع شوند.

یونجه مرغوب

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا